|
|
||||
|
||||
|
Jos ei corvette.....
Niin mitä sitten harrastaisitte?
Elikkä mikä olisi SE automerkki siellä listan kärjessä? Itsellä Jenkkipuolelta se olisi tietenkin AC Cobra mutta jos suljetaan jenkit pois ja utopiat niin itsellä se on Alfa Romeo siitä syystä että kalleempiin italoihin ei ole varaa. Porsche olisi myös varteenotettava kandidaatti. Taasen utopioina Itsellä on jostain syystä jäänyt päähän Lamborghinit koska Ferrarit on liian yleisiä...ja Lambo oli pikkupoikana SE nopein. Edit: niin unohtuhan tuosta DeTomaso Pantera ja Rodit tosiaan ja tietenkin Pony&Muscle Carit (mun kohdalla 69 Camaro ja GM A-bodyt) mutta mun ajatusmalli oli lähinnä urheiluautoissa joten Pantera mun listalle myös. Last edited by Mickey : 29.11.2006 at 13:04. |
|
|
||||
|
||||
|
http://finnshark.com/forum/showthrea...ei+mahdollinen
Ite en oikeestaan voi sanoa sitä "yhtä"... Kiinnostuksen kohteita on sen verran useita. Caminoa(´72) itekin kattelin ennen vetteä.
1985 Corvette Last edited by MikkoM : 29.11.2006 at 12:38. |
|
|
||||
|
||||
|
Camino varmaan, myös vanhempi F-bodykin olis kiva
|
||||
|
||||
|
Kai se ois sit Porsche 911. Niitä sitä on tullu pikkupojasta asti ihailtua, ehkä välillä jopa enemmän kuin Corvetteja.
Toisaalta vanhat Camarot ovat myös todella kauniita, että semmoinenin voisi olla. No ehkä jonain päivänä ne kaikki. Tosin jotain 924/944 possujahan saa parilla tonnilla, että köyhemmälläkin olisi varaa Tosin voiko noita malleja nyt oikeen edes possuiksi kutsua. No tällä hetkellä olen tosi tyytyväinen, että omistan veten enkä porssea. Toivottavasti vielä kymmenen vuoden päästäkin olen tyytyväinen samasta syystä |
|
|
||||
|
||||
|
Hmm vois olla 69 camaro,69 mustang fb,69 dodge charger -ehkä noi joskus tuleekin ? Mutta "unelma" olis 911tbo4wd+tehtaan virityssarja -oujeeee!
|
|
|
||||
|
||||
|
Kyl se varmaan vanhaan Countach:iin kallistuis.
![]() ![]() taikka sitten edullisempaa ![]()
|
||||
|
||||
|
Varmaankin joku kit-car tai härski rodi, mutta eipä kumpaakaan Suomessa onnistune harrastamaan.
|
|
|
||||
|
||||
|
Onkohan tämä linkki ollut täällä jossain jo, en ole itse ehtinyt edes tutustua, mutta ilmeisesti on kyseessä jonkun yksityinen sota Lamborghinia vastaan.
Lambossa on jotain, kieltämättä. Noita ei edes nää kovinkaan usein. Viimeisin etäbongaus taitaa olla puolitutun kollegan Gallardo, johon olis kai edelleen tutustumiskutsukin voimassa, mutta ei ole aikataulut oikein passanneet. Cobra on kiinnostanut hyvin kauan. Ruotsissahan olis mahdollisuus tehdä joku vakavastiotettava replicakin, mutta en ole vielä uskaltautunut moiseen. Järki jarruttelee (onneksi) lompakon ohella autojen keräilyä, mun mielestä autolla pitää olla joku mielekäs paikka omassa elämässä, joku syy siis, miksi juuri se auto on tullut hankittua. AITO LS6-koneinen A-body olis jotain, mutta hinnat ei oikein natsaa käyttövarallisuuden kanssa. Itseasiassa ne tärkeimmät haaveet on jo tallissa (ei se Nissan, se on vaan muuten kiva) |
|
|
||||
|
||||
|
Mun avatar kertoo aika paljon
|
||||
|
||||
|