|
|
||||
|
||||
|
6 linkki C2/C3 reppuun
Tää varmaan tuttu juttu mutta mielenkiintoinen silti.
![]() www.dragvette.com Toms diffilläkin muistaakseni oma versio.Mulle tää oli uus. |
|
|
||||
|
||||
|
Mulle myöskin uusi! En muista nähneeni tätä versiota aiemmin! Mielenkiintoista, nyt pitääkin tutustua lisää...
|
||||
|
||||
|
Quote:
Samat sanat, vaikuttaa varsin mielenkiintoiselta.
|
|
||||
|
||||
|
Näyttäis bolt on kamalta :O, kyl kiinnostaa.
|
|
|
||||
|
||||
|
Mutta höh, pettymys iski kun hokasin että tuohan on suunniteltu stripille ei mutkaan... Stripillä varmasti poikaa, pysyvät camberit kurissa. Mutkassa kuitenkin vaivannee edelleen sama negatiivisen camberin ongelma kun tukivarret ovat samansuuntaiset ja yhtä pitkät. (Ainakin kuvista katsellen näyttäisi näin olevan)
|
||||
|
||||
|
Quote:
Joo toi on noiden uusi päivitys tosta niiden drag link paketista. Neppaajille ihan kuul paketti. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Jaa mutta eikös se pitäis toimia myös mutkaisemmassa ajossa?? Pitääkin funteeraa. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Toimii todennäköisesti paremmin kuin originelli. Mutta korin kallistuessa pyöränkulmat eivät pysy optimaalisena (toinen pyörä ulosjoustaa ja toinen sisään). Hankala tilanne jousitukselle, jos taas mutkassa optimaalinen tilanne niin suorassa joustossa (kumpikin sisään) ei ole lähelläkään optimia...
|
||||
|
||||
|
Quote:
Jatketaan siis harjoituksia! |
|
|
||||
|
||||
|
Tulipahan selattua hiukka tarkemmin nyt noi sivut, sai kivaa vinkkiä kuin mä teen omaan mosseen ton ylätukivarren
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|