|
|
||||
|
||||
|
Uusi Sponsori - Zaino!!!
Osa ehkä pannut jo merkille etusivulle ilmestyneen uuden sponsori bannerin. Car Wax Zaino on monelle palstalaiselle jo entuudestaan tuttu. Nyt ryhtyivät sponsoreiksi, kun ovat huomanneet palstalaisten lisääntyneen Zainonälän!
Kaikille rekistöröityneille finnsharkkilaisille -10% alennus kaikista tuotteista! Kevät tulee taas... www.carwaxzaino.fi ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Ja hyvä sana kiertämään sinne missä ei osta Finnsharkkia lukea!!! Hienoa Jyrki ja hienoa FS team!!!!!
|
|
|
||||
|
||||
|
Hienoa!!!!
|
||||
|
||||
|
Great! Hyvä GJ ja Jyrki!
|
||||
|
||||
|
Mä kattelinkin että onko Nipa79 alkanu myymään Zainoa
|
||||
|
||||
|
Aivan pakko mehustaa, vaikka en Zainon käyttäjä vielä (ensi kesänä toivottavasti saa Z-vahapurkit hyllyyn) olekkaan. Pari Zaino tuotteilla käsiteltyä autoa vielä..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() http://s94.photobucket.com/albums/l96/corvette63/Zaino/
|
||||
|
||||
|
Tilaus kaavakkeeseen laitetaan varmaankin oma nimimerkki.
Mitä kamaa suosittelette maalipinnan myllytykseen, auto osittain matta, laikukas ja vanhat teippaukset tuppaa tulemaan maaliin näkyviin pikkuhiljaa. Väri valkoinen (firman paku). Vetteen meinasin tuollaisen peruspaketin, start pack kolmosen. Mä oon ihan yössä noitten lillinkien kanssa , mut kait se siitä taipuu kun yhen kesän hinkkaa...nimim. tilausta sisään |
|
|
||||
|
||||
|
Noi valokuvat on vähän kinkkisiä, periaatteessa niissä autot voi olla hyvällä maalipinnalla ilman vahaakin. Vähän sellaista fiilistelyä..
|
||||
|
||||
|
Quote:
No TomiT:n auton maalipinta ei ainakaan taida olla edes tältä vuosituhannelta, mutta Zainon kanssa se saa sen kyllä näyttämään tosi hienolta..
|
||||
|
||||
|
Quote:
Noita myllytysaineita on hyviä aika monella valmistajalla, esim ittellä 3m perfect-it systeemin pänikät ja laikkoja. Quote:
Tämä selvä.
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|