#1541
|
||||
|
||||
Quote:
BTW. Bilteman kaikissa jousipuristimissa lukee, että voi käyttää mutterinväännintä oli hinta sitten 279, 299 tai 579¤.
__________________
1970 Coupe LS5 *** 1991 Coupe L98 *** 1995 Mustang GT 5.0 |
26.02.2018, 13:57 |
1969TurboFire |
This message has been deleted by 1969TurboFire.
|
#1542
|
||||
|
||||
Quote:
Joo, tottakai pitää tsekata noi
__________________
1969 stingray convertible 1992 w124 MB 500 000km+ http://www.minunauto.com/auto/22674 |
#1543
|
||||
|
||||
Quote:
Item location: Bremen, Germany Silloin kun tuo tieto joskus, onneksi aika harvoin ei ole pitänyt paikkaansa, olen ottanut heti myyjään yhteyttä(ennen tullausta ja ennen palautteen antamista) ja sanonut että kukas nämä yllättävät lisäkulut nyt maksaa?? Yleensä taipuvat korvaamaan ne. Ja varmaan melkein pakkokin, kun kerran ovat ilmoittaneet vääriä tietoja jotka vaikuttavat kokonaishintaan.
__________________
can you count suckas? I say the future is ours, if you.. can count |
#1544
|
||||
|
||||
Jos item location absoluuttisesti pitäisi paikkansa, en olisi asiasta varoittanut. Mutta oman kokemukseni kautta se ei välttämättä pidä. Joten, kannattaa kysäistä ennen tilausta, että "where are you shipping from? Inside EU?" niin ei tartte sitten turhaan tullailla ja ihmetellä.
__________________
1970 Coupe LS5 *** 1991 Coupe L98 *** 1995 Mustang GT 5.0 |
#1545
|
||||
|
||||
Tämä 15 litrainen tuli nyt tilattua.
https://www.ebay.com/itm/232190428217?_trksid=p2047675.m570.l6006&_trkparms =gh1g%3DI232190428217.N43.S2&autorefresh=true Hauska nimimerkki myyjällä... Eli jollain konstilla ilmeisesti ujuttavat tuotteet EU-alueelle ja sitten laputtavat paketit uudestaan. Jää nähtäväksi, miten pitkään matkustaa. Palautteet oli aika ok myyjällä ja top rated seller.
__________________
Juke Corvette C3 Coupe -71 427 "Widebody Race-Edition" Corvette C5 Coupe -97 " Widebody" Audi A5 Coupe Sport 3,0 Tdi Quattro -17 Volvo V70 AWD Momentum -15 Audi Quattro -85 UrQuattro Opel Manta 2,4 Cih "400 Replica" Opel Manta 2,1 gr.F , Rally Car Opel Manta 2,7 gr.SS , long project Opel Manta 400 -81 street , parts FOR SALE ! Volvo PV 544 -62 , waiting project |
#1546
|
||||
|
||||
Työkalut erikoistuvat koko ajan. Saanko esitellä, kehonrakennus vasara!
https://www.ipponsport.be/en/tunturi..._432-1548.html Epäselväksi jäi voiko sitä käyttää oikeissa töissä
__________________
can you count suckas? I say the future is ours, if you.. can count |
#1547
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
AC induction + PMSRM |
#1548
|
||||
|
||||
Quote:
https://youtu.be/_mIv71Axrp0?t=91
__________________
can you count suckas? I say the future is ours, if you.. can count |
#1549
|
||||
|
||||
Quote:
Tuossa syksyllä tein pientä kunnostusta vetokoukulle, ja ajatus oli irrottaa se alumiinisesta puskurin sisärungosta. Sinkityt 10.9 pultit olivat niin kovaa kiinni 12 mm syvissä alumiinissa olevissa kierteissä että 2 meni poikki. No, eipä hätää mitään, tig lämpenemään ja katkenneet pultit täsmäiskulla punaisiksi. Ajattelin että melkein ravistelemalla irtoaa. No, eivät irronneet. Sitten tigillä vääntöpintaa kiinni, mutta ei vieläkään. Long story short, oli taas nöyrryttävä ja otettava poraamalla pois. No, tänään oli ajatus vaihtaa helppona 10 min hommana alkuperäinen alapallonivel, joka on asustellut 16 vuotta alumiinisessa olkavarressa. Kiinnitys sikäli erilainen, ettei kyse ole kartiosovitteesta, vaan olkavarren pesä on halkaistu ja varustettu kiristysruuvilla, joka samalla lukitsee pallonivelen tapin pystysuunnassa vähän samaan tapaan kuin ratin akseleiden nivelissäkin, tässä tosin ilman booreja. Periaatteessa helppo homma, mutteri auki pulttipyssyllä ja pieni napautus pultiin, pultti pois ja sitten kolmella pultilla pallonivel irti alatukivarresta. Paitsi ettei alumiiniin jumahtanut pultti hievahtanutkaan, irrotusöljyt muhimassa tottakai. Ja eikun kierrettä mutterilla suojaten aina isompaa ja isompaa lekaa, vaan ei mitään vaikutusta. Aina välillä pulttipyssyllä pultin päästä iskuvaikutusta, vaan ei silläkään mitään vaikutusta. Ja tuo pulttipyssykin on siis sellainen, että se aukaisee laiskasti haukottelemalla parilla napautuksella 20 vuotta kiinni olleita kampuran pultteja, jotka on vedetty tehtaalla 270 - 300 Nm momenttiin. Oli pakko luovuttaa tältä päivältä ja alkaa vetämään happea porausoperaatioon. Nimim. hyviä vinkkejä alumiinin ja teräksen välisen, ilmeisesti galvaanisen korroosion vaikutuksen murtamiseksi otetaan vastaan.
__________________
"The world has gotten it into its head that wind power is the solution to everything, and I just don't think it is. Wind is just annoying, internal combustion is good." |
#1550
|
||||
|
||||
Quote:
Useamman vuosikymmenen kokemuksia ei ole vielä ehtinyt kertyä, joten en osaa luvata että olisi ultimaattinen ratkaisu tähän ongelmaan, mutta toistaiseksi minulla on ollut hyviä kokemuksia keramiikkatahnasta. Enimmäkseen tullut käytettyä tätä LiquiMoly:n tuotetta, mutta toisinaan myös biltemasta löytyvää, joka tosin on merkittävästi jäykempää tatinaa levitettäväksi. Idea siis sama kuin kupari- tai alumiinitahnalla, mutta ilman metallisia elementtejä joilla voisi olla hapettuessaan korroosiota lisääviä vaikutuksia. HTH, YMMV. |
Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
Thread Tools | Search this Thread |
|
|
Sponsored Links | |||||
|