FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > C3 (vuosimallit 1968-1982) > C3 Projekti Kertomukset
User Name
Password

C3 Projekti Kertomukset Lukuisat Sharkkilaisten C3 projekti taltioinnit ovat kerätty tähän osioon.

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #481  
Old 06.11.2019, 08:25
Rimfire's Avatar
Rimfire Rimfire is offline
Kelloseppä
 
Join Date: May 2013
Location: Kerava
Posts: 1,804
Rimfire on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by kipi79
Oisko tuollaisessa mitään mieltä laittaa ruisku & sytkäohjaus atk:lla? Voisi samalla saada jotain "advanced" neppailuominaisuuksia käyttöön...
Ehkä joskus myöhemmin. Tai sanoisiko jopa toivottavasti joskus myöhemmin. Nyt valinnat on jo lukittu: kisakone kaasarilla (toki mahdollisessa katukäytössä kesytettynä). Vain puristuksissa tullaan hieman alas E85 / ilokaasu -tarpeiden vuoksi.
__________________
'Let's get ready to rumble'
https://www.facebook.com/TimeMachineCorvette

Last edited by Rimfire : 06.11.2019 at 08:58.
Reply With Quote
  #482  
Old 06.11.2019, 08:33
Former67er's Avatar
Former67er Former67er is offline
smooth ride
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,175
Former67er on oikealla tiellä
Hieno homma, kyllä noi sytkäohjaukset ja ruiskut on tätä päivää mutta saahan ne laitettua sitten kun homma rokkaa perus vehkeillä.

Ja tulevasta koneesta laita kuva muttei speksejä, ne voit laittaa yyveenä mulle
__________________
Chevrolet Chevelle Malibu sport coupe 1969
Former 1967 427 L-68, M-21, tripower, Marlboro maroon, Saddle tan, coupe owner
Former 1969 572 Tremec TKO-600, Monaco orange "The Wounded Warrior" owner
Reply With Quote
  #483  
Old 08.11.2019, 07:52
Former67er's Avatar
Former67er Former67er is offline
smooth ride
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,175
Former67er on oikealla tiellä
Sorry, mutta kiinnostaa
Kun nyt tulee vääntöä enenmmän niin miten peräosasto?
Oliko sulla orkkisperä vai vahvistettu orkkis vai Toms diff. perä?
__________________
Chevrolet Chevelle Malibu sport coupe 1969
Former 1967 427 L-68, M-21, tripower, Marlboro maroon, Saddle tan, coupe owner
Former 1969 572 Tremec TKO-600, Monaco orange "The Wounded Warrior" owner
Reply With Quote
  #484  
Old 08.11.2019, 08:51
Rimfire's Avatar
Rimfire Rimfire is offline
Kelloseppä
 
Join Date: May 2013
Location: Kerava
Posts: 1,804
Rimfire on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by Former67er
Sorry, mutta kiinnostaa
Kun nyt tulee vääntöä enenmmän niin miten peräosasto?
Oliko sulla orkkisperä vai vahvistettu orkkis vai Toms diff. perä?
Kiitos kysymästä. Mullahan on alkuperäiseen murikkaan koneistettu lisätilaa ja saatu sitten mahtumaan 12 pulttinen perä. Vetolevy/turbiini/kardaani/perä/vetoakseli -systeemi taitaa kestää tuhannen kilowattia vartilla joten NOSsia saa käyttää rutkasti Korvaani on supatettu jopa 750hp tehonliäyksestä NOSseilla mutta silloin pitää olla Race bensaa ja ehkä vähän toiset sisuskalutkin.

Heikoin lenkki voimasiirrossa on mun aski joka on reitattu tuhannelle hepalle.

Muuten, ei tämä ole mikään salainen projekti. Pikkasen taidan himmailla koneen julkistuksen/speksien kanssa mutta kyllä täältä rapoakin tulee sitä mukaa kun homma edistyy. Pidetään vaan minun puolestani keskustelu vilkkaana.
__________________
'Let's get ready to rumble'
https://www.facebook.com/TimeMachineCorvette
Reply With Quote
  #485  
Old 08.11.2019, 15:36
Rimfire's Avatar
Rimfire Rimfire is offline
Kelloseppä
 
Join Date: May 2013
Location: Kerava
Posts: 1,804
Rimfire on oikealla tiellä
Big Block Chevy Headers – Header Test

Hooker pakosarjat, Hot Rod Network, January 14, 2009
https://www.hotrod.com/articles/hrdp...chevy-headers/
Olishan se ollut kiva jos olis ollut Side Pipe -versiokin testissä.
__________________
'Let's get ready to rumble'
https://www.facebook.com/TimeMachineCorvette

Last edited by Rimfire : 08.11.2019 at 15:44.
Reply With Quote
  #486  
Old 08.11.2019, 15:57
barum's Avatar
barum barum is offline
Konkari
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 3,979
barum on oikealla tiellä
Mites se alusta säätöineen? Uusi kiuas taitaa tuplata lukemat, eikä dynolapun perusteella edellinenkään NOS:n kera kovin ujo ollut.
__________________
"The world has gotten it into its head that wind power is the solution to everything, and I just don't think it is. Wind is just annoying, internal combustion is good."
Reply With Quote
  #487  
Old 08.11.2019, 18:34
Rimfire's Avatar
Rimfire Rimfire is offline
Kelloseppä
 
Join Date: May 2013
Location: Kerava
Posts: 1,804
Rimfire on oikealla tiellä
Ai alusta. Oliko mulla jotakin ongelmaa sen kanssa

No joo, tässä vaan lapsen usko, että saadaan toimimaan vanhalla takapäällä ja uudella etupäällä. Minusta me tiiminä vain menetettiin ote sen takapään säädön kanssa ja ei muuta kuin opettelemaan homma alusta uudelleen.

Tavoitteena on olla testaamassa keväällä ekassa Test and Tune -tapahtumassa. Se on sitten tasaista pintaa ja huima pito joten siellä ei näe/koe samoja juttuja kuin mitä vaikka Malmi vaatii.

Mun pitää vaihtaa pinnapultit takapyörille. Sitä varten täytyy ottaa tukivarret irti joten eiköhän sitä käydä Vianorissakin ennen ajeluita.
__________________
'Let's get ready to rumble'
https://www.facebook.com/TimeMachineCorvette
Reply With Quote
  #488  
Old 09.11.2019, 09:25
Rimfire's Avatar
Rimfire Rimfire is offline
Kelloseppä
 
Join Date: May 2013
Location: Kerava
Posts: 1,804
Rimfire on oikealla tiellä
Nojatuoliasennukset jatkuvat...

Jostakin mä käsitin, että noissa SR20 -kansissa on 2 1/8 pakokanavat. Silloin pakosarjojen primaarien minimi lienee 2 1/4"? No eihän noita ole vielä valmiina sarjoina osunut silmiini saatikka Corvette Side Pipe -versiona.

Mullahan ei pysy hitsipilli käsissä ja juuri nyt näyttää siltä, että pitää teettää koko lysti. Sarjojen rakentaja aloittanee jostakin mutkakasasta kuten vaikka nämä: https://www.jerrybickel.com/headers-...er-kits-1.html ja hintaa kertyy sitten jotakin. Rakentaja tarvitsee sitten koko auton jotta pääsee sovittamaan. Itse asiassa olenkin tästä jo keskustellut erään race pajan kanssa mutta vielä vähän kuikuilen jos jostakin ilmestyisi valmis sarja. ebay?

Pistettiin muuten talo myyntiin. Kaduttaa oikeastaan jo nyt joten voi olla että ei tingata hintapyynnistä mitään. Tarvittaessa sitten Vette johonkin kimppatalliin kunnes sopiva uusi koti löytyy. No joo, jos vaihtais käyttikseen nastarenkaat alle ja kävis Motonetissä pikku hankitakierroksella...
__________________
'Let's get ready to rumble'
https://www.facebook.com/TimeMachineCorvette
Reply With Quote
  #489  
Old 09.11.2019, 10:46
Former67er's Avatar
Former67er Former67er is offline
smooth ride
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,175
Former67er on oikealla tiellä
Älä koske alustaan, oli todella jännää katsoa pysytkö radalla vai ei Vitsi

Noilla pakosarjoilla 2 1/4 tulee ahdasta mulla oli 2 1/8 ja just mahtui...

Tulee Lemons ja Martelius mieleen joka tekisi, molemmissa ollaan yli 3K...
__________________
Chevrolet Chevelle Malibu sport coupe 1969
Former 1967 427 L-68, M-21, tripower, Marlboro maroon, Saddle tan, coupe owner
Former 1969 572 Tremec TKO-600, Monaco orange "The Wounded Warrior" owner
Reply With Quote
  #490  
Old 10.11.2019, 08:32
Rimfire's Avatar
Rimfire Rimfire is offline
Kelloseppä
 
Join Date: May 2013
Location: Kerava
Posts: 1,804
Rimfire on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by Former67er
Älä koske alustaan, oli todella jännää katsoa pysytkö radalla vai ei Vitsi

...

Heh, ao. videossa (klikkaa kuvaa) oltiin ongelmissa jo alkumatkassa ja radan loppupäässä oli usein vielä jännempää..
Mut mikä vois mennä pieleen ensi kesänä..

Quote:
Originally Posted by Former67er
..
Noilla pakosarjoilla 2 1/4 tulee ahdasta mulla oli 2 1/8 ja just mahtui...

Tulee Lemons ja Martelius mieleen joka tekisi, molemmissa ollaan yli 3K...
Täytyy vissiin luopua sivuputki-ideasta. Tossa oli äsken myynnissä Hookerin 2 1/8" sivuputkisetti mutta ihan hyvä, että meni ohi. Ei se olisi ollut oikea uudelle koneelle. Lähdetään teettämään koko juttua sitten kun on kone paikallaan. 2 1/4" primääri vähintään.

Perhana mun "Chevy Big-Blocks" -kirja taisi jymähtää Postin jakeluun perjantaina ja nyt ne vissiin lakkoilee?
Viimeinen tieto: "08.11.2019 klo 16:05, Posti Logistiikkakeskus". Se on näköjään "Posti Pikkupaketti" ja oletan, että jaetaan (tai siis jätetään jakamatta) suoraan postilaatikkoon.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Time Machine Corvette Malmi 2019 #2 First Terrible Run Outside the car.jpg
Views:	568
Size:	244.4 KB
ID:	14577  
__________________
'Let's get ready to rumble'
https://www.facebook.com/TimeMachineCorvette

Last edited by Rimfire : 10.11.2019 at 10:36.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 15:31.

Sponsored Links
 
 




Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.