#371
|
||||
|
||||
Kyllähän siitä hieno tulee, musta on komeeta joka paikassa.
Flekti ja tunneli ei tue toisiaan ollenkaan eli tunnelista ei ole mitään hyötyä ilmavirtaukselle. Jos haluat laittaa tuon tunnelin, vaikka ulkonäöllisesti niin saat ehkä parhaan hyödyn siitä kun suljet tuon isomman aukon. Kennon läpi tuleva kuuma ilma ohjautuisi tuosta alemmasta reiästä ehkä auton alle eikä siis lämmittäisi konehuonetta. Kuvakulma ei ehkä kerro koko totuutta mutta näin näkisin asian olevan. Flektin pitäisi olla tunnelin suuaukon kohdilla ja kohtuu tiiviistikkin vielä, että saisi aiheutettua imua kennon läpi.
__________________
"The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese" |
#372
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
Corjaamo@vettepeikko.fi MPA@cfc.fi http://www.vettepeikko.fi 1969 C3 cabriolet, C31, C60, M21, J50, N37, U69, 973/zQ4 1 out of 6. Myydään.... Ehkäpä. 1968 C3 coupe 427 L71, F41, M21, N40, U79, A01, 978/Black valmistuu pikkuhiljaa. 1987 C4 coupe 350 autom black since 1995 1984 Jaguar XJS V12 projekti MYYDÄÄN! Hp 2500¤ 1967 Tiger 289cid projekti 1971 Honda Monkey Z50A |
#373
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
"The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese" |
#374
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
C3-81,L-98(-85),TH350 Pontiac trans am gta-88(sold) |
#375
|
||||
|
||||
Naputtelin ohjauspylvään lyhyemmäksi ja mallasin paikoilleen.Hyvin naittui borgesonin kanssa.Yksin vähän hankala homma.
__________________
C3-81,L-98(-85),TH350 Pontiac trans am gta-88(sold) Last edited by jopex : 04.12.2020 at 03:14. |
#376
|
||||
|
||||
Quote:
Koko ajan mennään eteenpäin. Loisto juttu ja laatu on priimaa. Muistelen, että vietit aikaa tallilla viime jouluna. Joku maininta siitä? Ehkäpä tänä jouluna uudestaan. |
#377
|
||||
|
||||
Borgesonin c3 sarjassa se paluuletkun liitin ei sitten ole kovin hyvä, kierreosa on liian lyhyt ja letkukin tietysti. Helpointa korvata AcDelcon lähdöllä ja siihen pidempi letku. Säiliön päähän parasta tehdä 180 asteen mutka esim. Polttoaineputkesta.
__________________
Corjaamo@vettepeikko.fi MPA@cfc.fi http://www.vettepeikko.fi 1969 C3 cabriolet, C31, C60, M21, J50, N37, U69, 973/zQ4 1 out of 6. Myydään.... Ehkäpä. 1968 C3 coupe 427 L71, F41, M21, N40, U79, A01, 978/Black valmistuu pikkuhiljaa. 1987 C4 coupe 350 autom black since 1995 1984 Jaguar XJS V12 projekti MYYDÄÄN! Hp 2500¤ 1967 Tiger 289cid projekti 1971 Honda Monkey Z50A |
#378
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
C3-81,L-98(-85),TH350 Pontiac trans am gta-88(sold) |
#379
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
Corjaamo@vettepeikko.fi MPA@cfc.fi http://www.vettepeikko.fi 1969 C3 cabriolet, C31, C60, M21, J50, N37, U69, 973/zQ4 1 out of 6. Myydään.... Ehkäpä. 1968 C3 coupe 427 L71, F41, M21, N40, U79, A01, 978/Black valmistuu pikkuhiljaa. 1987 C4 coupe 350 autom black since 1995 1984 Jaguar XJS V12 projekti MYYDÄÄN! Hp 2500¤ 1967 Tiger 289cid projekti 1971 Honda Monkey Z50A |
#380
|
||||
|
||||
Quote:
Kyllähän tunneli kannattaa laittaa paikoilleen jo senkin takia, ettei saa niin helposti sormiaan viipaloitua. Näyttää näissä loppupään kolmosissa olevan jo piuhojakin eriin malliin kabiinissa. Hieno ratti, onkohan tuo liukas?
__________________
"The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese" |
Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
Thread Tools | Search this Thread |
|
|
Sponsored Links |
|