#951
|
||||
|
||||
Quote:
Toi heittoni tekniikan siirtämisestä olisi se, että TM Vetteen joku kesympi pata kiinni ja kenties koko laite myyntiin ja hommaisi kilpa-autoaihion jostakin ja siihen sitten nykyistä TM-tekniikkaa. No tuskin tuollainen tulee tapahtumaan. Viikonloppuna meinaan muutens vihdoin mennä tallille. Jos ottaisi takajousen irti mittauksia varten ja ehkä laatikkoa voisi alkaa sovittelemaan paikalleen. Rauhallinen aloitus kuiteskin ettei heti ihan laukalle. |
#952
|
||||
|
||||
Ajattelinkin että rullaavana ja sun tekniikka kii ja kasin puolelle
__________________
Chevrolet Chevelle Malibu sport coupe 1969 Former 1967 427 L-68, M-21, tripower, Marlboro maroon, Saddle tan, coupe owner Former 1969 572 Tremec TKO-600, Monaco orange "The Wounded Warrior" owner |
#953
|
||||
|
||||
Quote:
|
#954
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
Chevrolet Chevelle Malibu sport coupe 1969 Former 1967 427 L-68, M-21, tripower, Marlboro maroon, Saddle tan, coupe owner Former 1969 572 Tremec TKO-600, Monaco orange "The Wounded Warrior" owner |
#955
|
||||
|
||||
Mentori soitti ja kannusti kahden jousen tielle. Pistin Vettepeikkolle (MPÄ) tiedustelua ja siellä olisi WBP monoleaf josta voisi yrittää työstää apujousen nykyisen päälle. Perkusles ettei tulis huomenna käytyä sunnuntaiajelulla Tikkakoskelle (jos nyt kehtais sen verran häiritä itsenäisyyspäivänä) ja hakis jousen testiin. Nauttis BG:n Drive In fisut jossakin paluumatkalla.
Lämmittelin tallikauden avaamista vaihtamalla käyttikseen nastat alle. Pikkasen tuli oltua huolimaton ja kävi näin: Kevyt jännäkakka, että pitääkö alkaa oikein duunaamaan mutta kyllä se pultti sieltä aukesi hetken päristelyn jälkeen. NOS Microswitch ensi viikolla hyppysiin. Mulla on tunne, että tässä ollaan jonkun hienon asian edessä. Olen innostunut! |
#956
|
||||
|
||||
Noi hylsyt on ihan paskoja.
En ymmärrä miksi niitä saa myydä painehylsyinä
__________________
Dark Blue Metallic Corvette Coupe -88 Rosso Corsa Ferrari 360 Modena F1 -01 Light Pewter Metallic Corvette Coupe -02 Mulsanne Blue Corvette Convertible LT-1 -71 |
#957
|
||||
|
||||
Quote:
Tässä mistä puhuin, en tiedä näitkö tämän livenä? https://youtu.be/JuRK4D_bU-8
__________________
Chevrolet Chevelle Malibu sport coupe 1969 Former 1967 427 L-68, M-21, tripower, Marlboro maroon, Saddle tan, coupe owner Former 1969 572 Tremec TKO-600, Monaco orange "The Wounded Warrior" owner |
#958
|
||||
|
||||
Quote:
Nyt kun toit esiin niin sain vihdoin päässäni yhdistymään kuskin etu- ja sukunimen / auton. Siinä oli (on?) vissiin aika samanlainen iso pikkulohko kuin TM:ssäkin oli aikaisemmin ja kelpo tuloksiahan sillä syntyi. Perä ei vissiin ole ihan yhtä tukevaa kuin mulla mutta olisko kuiteskin 12 pulttinen? Tikkakoskelta terveisiä, lähti Vettepeikolta matkaan kuitujousi ja iloisena yllätyksenä uusi kuskin peili. Pajalle oli näköjään ilmestynyt lisää shop laitetta. Nyt on sitten jyrsimen lisäksi sorvikin. Työn alla näkyi olevan komia 73 pikkulohko. Kiitoksia vaan talliesittelystä ja varaosista MPÄ! Yksi aika iso haave on käymässä toteen. Sen eteen on tullut tehtyä hommia radalla ja sen ulkopuolella. Julkaistaan kunhan asiat ovat salessa. Rumpujen pärinää.. Last edited by Rimfire : 06.12.2020 at 17:26. |
#959
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
Chevrolet Chevelle Malibu sport coupe 1969 Former 1967 427 L-68, M-21, tripower, Marlboro maroon, Saddle tan, coupe owner Former 1969 572 Tremec TKO-600, Monaco orange "The Wounded Warrior" owner |
#960
|
||||
|
||||
Quote:
Tämmöinen näky: Ylempi olisi jonkin sortin apujousi. Vetääköhän nää loppujen lopuksi vähän niin kuin eri suuntaan? Mulla kun tavoitteena vaan jonkinmoinen apujousi niin tuli mieleen, että voisiko Ekclersin "normaalia" monoleaffia jotenkin leikata oikeisiin mittoihin? Sirkkelillä kaventaisi sen kauttaaltaan yhtä leväksi kuin kuvassa oleva alempi ja siitä sitten jotenkin.., päähän U:n muotoinen kolo, öö.. |
Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
Thread Tools | Search this Thread |
|
|
Sponsored Links | |||||
|