#551
|
||||
|
||||
Nyt kun kytkit alkuperäiseksi niin kaikki kolme jarruvaloa palaa, niillehän on omat johdotukset ja reunojen piuhoilla/valoilla hoidetaan myös vilkku.
Omassa oli kaikki jarruvalot ryöstetty lisäjarruvalolta ja orkkisten päässä oli vastukset
__________________
Corvette -14 Corvette -06 (myytävänä) Ex Corvette -69 Ex Corvette -79 |
#552
|
||||
|
||||
Quote:
Jäi kertomatta että ,kun valojen johtosarjan liittimen ottaa irti ja kokeilee, niin jarruvalojen rele naksahtaa silti noin 4sek kuluttua kun jarrupoljinta ei paineta. Voiko se johtua siitä että siellä ei ole vastusta/kuormaa silloin riittävästi ja sen takia tekisi noin? |
#553
|
||||
|
||||
Quote:
Palautin johtosarjaan US kytkennän kaikki toimii, niin kuin pitää mutta ei poistanut jarruvalo vikaa. Eli kun painaa jarrua jarruvalot sammuu ja kun ei paina niin 4sek kuluttua jarruvalot syttyy...eikä anna kalibroida jarruvalo anturia. Pystyyköhän tuota jotenkin opettamaan techillä vai mikä pirun siellä on. |
#554
|
||||
|
||||
Quote:
Ja kyllä pystyi, piti mennä eri kautta Tech2:lla kalibrointi tekemään, niin nyt pelaa toimii jarruvalot oikein päin. Voi tätä riemun tunnetta |
#555
|
||||
|
||||
Kun kerran aiheessa jo liikutaan, niin viisaammilta varmistus; onnistuuko EURO-mallin takavalot konffata techII/vast. USA-malliksi? (hieman johtojumppaakin tarvitaan persuksissa..)
..ja jos/kun edellyttää koko auton USA-variantiksi konffaamista, onko tästä jotain tunnistettua haittaa? Mankka on vaihtumassa eniwei aftermarkettiin joten radion kanavat ei ongelma. Miten mittaristo, vieläkö neula liikkuu kmh perustaisesti vai luuleeko että mph pohja alla? USA-mallin DRL-pakotuksen lienee saavan disabloitu (valitsemalla vaikka Mexiko variantti listalta..)
__________________
Elämä on kovaa, mutta ilman kovaa ei ole elämää. C -06 Z06 H -99 tomaatti H -87 tomaatti H -87 manuaali |
#556
|
||||
|
||||
Ensiksi pitää selvittää mistä takinmaisten jarru ja vilkkupiuhalle on otettu käsky etuvilkuilta. Minulla ne oli BCM boxiin menevistä. Sinulla on siellä vastukset myös, minulla ne oli piilotettu apukuskin oven pilarin maadoitus pisteen viereen. Sitten kytkee vain johdot alkuperäisesti. Lisäjarru valosta oli minulla otettu jarruvaloille syötöt. Ne purkaa myös. Tech2 vaihtaa BCM moduuli setup asetuksesta alueeksi USA. Ei siinä sen kummenpaa. Alue valinta ei vaikuta mittaristoon jne.
|
#557
|
||||
|
||||
Pienten kysymyksien kerhoon.
C6, jossa on mailimittaristo eli loppulukema mittarissa on 200 mph. Mitä tapahtuu, kun mittaristossa on kmh puoli käytössä ja vauhtipäiville (mexicossa) suorituskykyä kokeilee tämän vauhdin yli? Vaihtoehto tietysti on vaihtaa mph puolelle mutta ihan uteliaisuudesta. |
#558
|
||||
|
||||
Quote:
Viisarimittari menee "tappiin", HUD:ssa näkyy +200 km/h lukemat normaalisti.
__________________
6-speed Auto 2008 Atomic Orange Corvette Coupé
582 Nm @ 4500 rpm
448 hp @ 5950 rpm
Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams
|
#559
|
||||
|
||||
ABS, sladinesto ja brake
Moro.
Mikähän mahtaisi olla vikana, kun autolle antaa hiukan happea ja takapyörien sutiessa ja auton kulkiessa hieman sivuttain mittaristoon syttyy ABS, luistonesto ja brakes valot palamaan ja samalla herjaa, että pitäis viedä huoltoon. Vikavalot sammuvat, kun auton käynnistää uudestaan. Luistonesto on päälle kytketty. 2007 LS2 automaatti kyseesä.
__________________
2007 Coupe Ex. -95 Coupe |
#560
|
||||
|
||||
Onko kaikissa kutvosissa jo HUD-kilkkeet ja johdotukset valmiina? Siis jos tulee vastaan yksilö, jossa ei ole hudia, niin onko asennus ihan plug 'n' pray vai onko jotain isompaa jumppaa tiedossa (tietokoneen ohjelmointia, koko mittaristo uusiksi jne...)?
__________________
6-speed Auto 2008 Atomic Orange Corvette Coupé
582 Nm @ 4500 rpm
448 hp @ 5950 rpm
Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams
|
Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
Thread Tools | Search this Thread |
|
|
Sponsored Links |
|