#5691
|
||||
|
||||
Samat hommat tein tuohon saman aikakauden jenkkilaviskaan.. radio vielä pitäs räjäyttää siittä katos loputkin taustavalot just... Oon kyllä kyttäilly että jos joltaki löytys c5 orkkis cd radio joka lie just sama unitti.
Tuossa c kasetti dekki.. jonka kuminauhat luistaa aika pahasti...
__________________
1991 Triple Black Six Speed Corvette Coupe (ex) 2008 Triple Black LS3 SC Z51 3LT Corvette Coupe 2015 Triple Black Gmc Sierra Denali 4x4 2500HD 6.6 CC. 2012 Triple Black Chevrolet Silverado 2500HD 6.6 Duramax 4x4 Crew Cab Rocky Mountain. (ex) 1995 Chevrolet Silverado 2500 4x4 6.5L Detroit Diesel 1989 Black Mercedes Benz G-Wagon W460 250GDT. (Ex) 2006 Black Jeep Grand Cherokee Limited 5.7L HEMI (ex) 2006 Black Chevrolet Silverado 6.6 Duramax Crew Cab 4x4 (ex) |
#5692
|
||||
|
||||
Quote:
Kuutisen vuottahan korjaus kesti, ennen kuin jousi katkesi uudestaan abicon reunan kohdalta: Ensin meinasin lisätä toisen abicon leventääkseni liitoskohtaa: ...mutta eihän siitä tullut millään tavalla toimivaa ratkaisua. Tuumailin hetken aikaa ja sitten kaivoin katkenneen jousenpätkän pois abicon sisältä, kavensin jousta taas vähän ja sulloin abicon sisään. Nyt lisäsin vähän pikaliimaa ja sen päälle vielä vulkanoituvaa teippiä ja seurataan, kauanko korjaus kestää tällä kertaa... Ehkä nyt saisi jo aikaiseksi, että hommaisi jopa ihan uuden jousenkin varastoon odottamaan patentin hajoamista
__________________
6-speed Auto 2008 Atomic Orange Corvette Coupé
582 Nm @ 4500 rpm
448 hp @ 5950 rpm
Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams
|
#5693
|
||||
|
||||
Cruise on kiukkuillut jonkin aikaa. Kytkeytyy kyllä päälle, mutta ei oikein jaksa pitää haluttua nopeutta, vaan jonkin ajan kuluttua nopeus alkaa hiipua. Jos kaasua painaa vähän avuksi, niin cruise alkaa taas tavoitella asetettua nopeutta. Pikkaisella varvaskaasulla cruise jaksaa pitää nopeuden kohdallaan, mutta kun cruisen idea vähän niinkuin katoaa siinä, jos sitä pitää avittaa.
Päättelin sitten, että sähköpuolella ongelma ei voi olla, koska mekaaninen apu paikkaa ongelman. Joten jäljelle jää vuoto alipainepuolella tai itse servossa. Otin alipaineletkun irti ja tukin sen sormella, laitoin auton hetkeksi käyntiin ja sammutin. Letku jaksoi roikkua sormessa kiinni toista minuuttia, joten totesin ongelman olevan muualla kuin auton alipaineissa. Seuraavaksi nappasin servon irti ja kiikutin keittiön pöydälle. Purin atomeiksi, puhdistin kaikki liitos- sekä kontaktipinnat ja kasasin takaisin läjään. Toisen kelan alla oleva vaahtomuovi (jotain filtterin virkaa se kai toimittaa, kun pohjassa on reiät ja yhteys ulkomaailmaan) oli hapertunut aikain saatossa siihen kuntoon, että sormella tökkäämällä hajosi muruiksi. Leikkasin esisuodatinmatosta pienen suikaleen korvaavaksi filtteriksi. Testilenkillä cruise toimi taas niin kuin pitääkin. Kuvia ei tullut napsittua tällä kertaa, joten havainnollistavat otokset puuttuvat.
__________________
6-speed Auto 2008 Atomic Orange Corvette Coupé
582 Nm @ 4500 rpm
448 hp @ 5950 rpm
Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams
|
#5694
|
||||
|
||||
Virtalukkokin on jupruillut jo jonkin aikaa. Käännettäessä virrat pois ei meinaa saada napista painamalla lukkoasentoon, että saisi avaimen pois virtalukosta. Käytäntö on opettanut tavan auttamaan toisella kädellä, jolloin sopivasti kääntämällä lukko kääntyy loppuun asti.
Pitihän sitä tutkia, olisiko tuolle jotain tehtävissä ihan kotikonsteilla. Ratti, airbag + hilppeet pois tieltä, mutta vilkkumekanismi aiheutti hieman päänvaivaa Toki vasemman reunan musta osa lähtee helposti, mutta sitten keltainen osa vaatii rattiputken alta johtosarjasta avustusta, että sen saa pujotettua kokonaan pois tieltä. Muisti ei palvellut tarpeeksi, niin tuli sitten purettua aika pitkälle, ennen kuin älysin, että pelkän potkusuojan purkaminen olisi riittänyt... kun olisi vaan tiennyt oikean johtonipun värit No, vihdoinkin itse virtalukon paikallaan pitävä tappi oli sitten näkyvillä ja irroitettavissa: Sitten saikin jo itse virtalukon ujutettua ulos ja tässähän se ongelman ydin näkyykin keskellä kuvaa: Siis lukon liikkeen pysäyttävän tapin sisäänpäin työntävä "kiila" tai "luiska" on vaan niin kulunut, ettei tappi mene tarpeeksi syvälle ja lukko ei mene suosiolla lukitusasentoonsa. Ainoaksi vaihtoehdoksi jäi virtalukon uusinta, kun ei kikkavarastosta löytynyt mitään ratkaisua tuon nykyisen elvyttämiseen.
__________________
6-speed Auto 2008 Atomic Orange Corvette Coupé
582 Nm @ 4500 rpm
448 hp @ 5950 rpm
Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams
|
#5695
|
||||
|
||||
Onhan tuolla tietty jo vähän ajettukin:
__________________
6-speed Auto 2008 Atomic Orange Corvette Coupé
582 Nm @ 4500 rpm
448 hp @ 5950 rpm
Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams
|
#5696
|
||||
|
||||
Quote:
Varaosana myytäviä virtalukkoja tutkaillessani huomasin, että niistä puuttuu tuo painonappi avaimen vierestä, joten tuli mieleen, että jospa tuon lukitustapin liimaisi vaikka pikaliimalla pohjaan. Silloin painonappi jäisi tietysti tarpeettomaksi, mutta sillä säästäisi uuden virtalukon + parin avainaihion hinnan. Ja sen johdon pujottamisen vaivan... muistan hyvin vieläkin monitoimiviiksen vastakappaleena toimivan katkaisijan vaihdon. Johdon sullominen rattiputken alle johtokouruun ei houkuttele yhtään, on sen verran ahdasta.
__________________
6-speed Auto 2008 Atomic Orange Corvette Coupé
582 Nm @ 4500 rpm
448 hp @ 5950 rpm
Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams
|
#5697
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
"The world has gotten it into its head that wind power is the solution to everything, and I just don't think it is. Wind is just annoying, internal combustion is good." |
#5698
|
||||
|
||||
Quote:
On auton kori ja etuakselisto liikkunut aika usein sitenkin, ettei ole mittariin tullut kilsoja....
__________________
6-speed Auto 2008 Atomic Orange Corvette Coupé
582 Nm @ 4500 rpm
448 hp @ 5950 rpm
Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams
|
#5699
|
||||
|
||||
Siitä olen iloinen että omaa vetteä ei ole vielä hinattu - tullu semmosta ongelmaa että olen jääny tien päälle teknisten ongelmien vuoksi. If vakuutus eli Corvette vakuutus päällä ja IF hoitaa hinaukset ja laina auton tien päälle. Maksaa mutta JOS-IF
__________________
Voihan Vette! Nykyisin teipillä kasassa. |
#5700
|
||||
|
||||
Prätkäpuolella on sanonta: on kahdenlaisia moottoripyöräilijöitä, niitä jotka ovat kaatuneet prätkällä ja niitä jotka eivät vielä ole kaatuneet prätkällä. Ja sama prätkille myös, eli on kaadettuja prätkiä ja niitä, joita ei vielä ole kaadettu.
Vette-versio on seuraava. On kahdenlaisia corvetteja, niitä joiden tekniikka on pettänyt vaatien hinuri/trailerikuljetusta ja niitä, joille ei vielä ole käynyt näin.
__________________
"The world has gotten it into its head that wind power is the solution to everything, and I just don't think it is. Wind is just annoying, internal combustion is good." |
Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
Thread Tools | Search this Thread |
|
|
Sponsored Links | |||||
|