|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Nonni nyt on sellanen korisarja et on jees.
Siis perä on julmetun makee kunnon levee ja kaikkee siis uskon et taas suomessa saisi ton kanssa tuntee byrokratian todella kovasti. Keulasta en oikein kyl pidä mut tossa korisarjassa on se hienoo eli mitä oon sanonut aikaisemminkin toisella palstalla niin tuollainen saumaton korisarja siis ettei ole juuri sellainen liimalappu tyylinen niin kyllä tuo on hieno kun on tosi siisti. Itekkin olen ajatellut että onnistuisikohan se et poistaisi C4:sta nuo listan joka kiertää keskellä autoa. Mut jees tollanen korisarja sen olla pitää vetteenkin jos jotain tekee eli "saumaton" eli ei mitään peruskamaa. Vaik tuollaisen tekemienn olis tosi kallista niin silti on musta vaivan arvoinen ainakin kun tuota kattoo. -M
|
||||
|
||||
|
Itse asiassa, olen itsekin ihaillut Geigerin korisarjaa, mutta etupään haluaisin säilyttää lähes orginaalina.
Näin Saksan moottoritiellä yhden Geigerin, joka meni ohitse. Se on tosi leveä - suorastaan tyrmäävä! Kai poikkeusluvan voisi saada suhteellisen helposti, kun muutos ei vaaranna turvallisuutta juurikaan. Tosin, virkamies voi tulkita leveydenkin olevan myös vaarallinen (?). |
|
|
||||
|
||||
|
Kyllä nuo paremman näkösiä on ku ne "kaksipuolisella teipillä kiinnitetyt testarossa" korisarjat...
Mutta niin paljon en kyllä tykkää että ite laittaisin
|
||||
|
||||
|
Sanoisin et hienon auton raiskaamista.
Voi myös olla vaikee päästä eroon tarpeen vaatiessa.
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|