|
|
||||
|
||||
|
Quote:
No en nyt tuosta pyhästä lehmästä tiedä,mutta ainakin omaa on tarkoitus pitää kunnossa kauemmin kuin normiautoa( 10-15 vuotta->kaatopaikalle, kautta kirrätykseen) Joten huolloista ja kunnossa pidosta kyllä pitää huolehtia vähän enemmän kuin normaalisti.Siisti ja kunnossa pidetty=mukavampi ajella vaikka muutama kymmenen vuotta. Tarkoitus on että oma ei mene "paaliin" ikinä ainakaan omana elinaikana,tietty jos on helv***sti rahaa ja voi vaihtaa uuden veten joka kolmasvuosi niin ei kai sillä ole sitten niin väliä....... |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Siitä en tiedä mutta kun varsinkin C4ssä on alustassa / rungossa paljon suojaamatonta alumiinia... Enkä mä ainakaan miellä vetteä mitenkään talviautoksi, mulla jäis luultavasti monena aamuna menemättä töihin täältä takahikiältä
|
||||
|
||||
|
Joo, mä oon kyllä tässä ajellut, mutta onneks pystyy valitsemaan päiviä, ettei tarvii pahimpiin lumikinoksiin lähteä puskemaan. Mulla seisoo ulkona katoksessa toi -87 ja mieluummin ajan sillä aina välillä kuin seisotan koko talven samassa kohtaa, tiedä sitten kumpi on pahempi, joku joka on tutkinut asiaa vois tietää. Aika paljon tulee pestyä ja pidettyä kunnon vahassa, tottakai alustan peseminen on usein lähes mahdotonta, täytyy keväällä kattoa onko siellä alustassa enää mitään jäljellä.
Aika nopeestihan auto menee tollaseksi kun kuvassa, yks kunnon lumisade niin se on jo siinä, saattaa toikin olla ihan ajossa, oon mäkin muita vettejä nähnyt liikkeellä. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Aika sportti jos noilla kesärenkailla ajossa pitää
|
||||
|
||||
|
Avo-CC, et kai vaan ole kuvannut autoa Espoossa, taitaa olla
tuttukin C4...siis ehkä allekirjoittaneen EX-vette..... (etu- ja takavanteet pyörivät tässäkin vastakkaiseen suuntaan) Kevättä odotellessa Terv El Mako |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Jep, kuvasin sunnuntaina just kun oli satanut paljon lunta, ja on sun vanha
avo C5 ----------------------------------- Ex- 72 avo 350 aut. Ex- 93 avo 350 aut. Ex- 68 coupe 509 & Tremec TKO600 Ex- 92 avo 350 aut. Ex- 68 avo 427 man. Ex- 86 avo 350 aut. Ex- 89 HG 883 Sportster Hugger Ex- 74 Pontiac FB 455 |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
morjens el mako sehan se on sun vanha peltoauto t |
|
|
||||
|
||||
|
Hohhojja....
Pahaa tekee katsoa, raiskausta !!! |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ei tuo kyllä oo oikein vetten paikka
|
||||
|
||||
|
Mitäs tolla tavalla talven levänneelle vettelle kannattaa keväällä ensiksi tehdä ennenku rupee kruisailemaan.. pesu/vahaus ja...? Ehkä kaikki mahdollisesti hapettuneet kytkennät pitäs putsata ja sitä rataa.. Mitä kaikkee muuta porukka duunaa autolle ennen kesäistä käyttöön ottoa???
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|