|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Halleluja vaan tuollekin mahtavalle listalle! |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Korjasin tota omaa viestiäni, kun en ekalla ihan osunut nappiin |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ok, mutta onko tota listaa päivitetty viimeisen vuosikymmenen aikana ollenkaan,jotenkin tuntuu vanhalta toi listalla oleva kalusto,tai sitten kyseinen klubi ei tykkää uudemmista peleistä... |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
On olemassa ihmisiä joille 7-hengen farmari on urheiluauto. Toisten mielestä moottori teho ratkaisee. toiset yrittää kehitellä monimutkaisia systeemeitä jolla se oma auto saadaan mukaan urheiluauto määritelmään. oli miten oli, itse pidän urheiluautona autoa joka on kaksipaikkainen, (+ ne kaksi kolmipaikkaista...) kaksiovinen. (+ se yksi missä on vain yksi ovi) GT-autoja ovat autot joissa on kaksi ovea ja enemmän istuimia kuin edellämainitussa. GT-auto kategoriaan kuitenkin vaaditaan Gran Turismo- ominaisuuksia kuten etumoottori ja takaveto, luksus luokan mantereen halkoja. Nelioviset autot kuten jotkut M-malliset autot ovat, ovat vain sedaneita ja farmareita ym ym. BMW:n kohdalla ongelma syntyy jo siinä että esimerkiksi M3 ja M5 perustuu samoihin koreihin kun 318d ja 520d, joita ei hyvällä tahdollakaan saa puristettua GT-luokkaan.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
En kuulu ko. klubiin, mutta eikös siinä lue, että päivitetään tarpeen mukaan. Ja se koko listahan oli siinä liitetiedostona .doc (ihan vaan varmuudeks mainitsin) EDITTIÄ: Itse voisin lisätä vaikka Caddy Allanten, raapii edestä mutta kuitenkin. Samoin Buick Reatta olis siinä rajalla sekin, ehkä nää molemmat enempi sinne GT:n puolelle kallistuu. Toisaalta tuolla listalla on kylläkin Fiero (tavaveto joo), että olisko sittenkin noi etuvetojutskat out. Last edited by StadiShark : 09.11.2008 at 01:33. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Quote:
Jep, tuntuis aika loogiselta just niin ku sanoit. |
|
|
||||
|
||||
|
http://www.sportscarclubofhelsinki.fi/autolista
Sivustoa tutkiskelleet ehkä huomasivat että olen tämän autokerhon jäsen. Kyseinen autolista on tehty jo jonkin aikaa sitten (oliko puhe 80-luvun alkupuolesta.) ja ei välttämättä ole enään kovin tätä päivää... Kokeilkaa vaikka laittaa autolistalta hakusanaksi (Ctrl F) countach, Cobra... ...Itseasiasta varsin moni "urheiluauto" tuoltalistalta on replica, jonka urheiluauto ominaisuudesta en oikein perusta. Cobra=avo Taunus? Listaa lukiessa pitää muistaa että listan tekohetkellä ei suomessa ollut urheiluautoja kuin kourallinen ja siksi listalla on varsin kyseenalaisia autoja. Itse olen pyrkinyt että koko lista poistettaisiin, mutta...
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ok, näin arvelinkin, että pakkohan se lambon kanssa tuonne on kuulua. (Tervetuloa torstaina kylille Itsekkin ihmetellyt noiden replicoiden perään, että miksi ne siellä ovat. Tosin voihan niistäkin aivan asiallisen ja jopa urheilullisenkin vekottimen laittaa, mutta ..... |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|