|
|
||||
|
||||
|
Hienot oli reitit, oli mutkaa ja suoraa senverran että vas.takavaimentajan kiinnikekin irtos matkalla, ja piti tänään käydä hitsaamassa kunnolla kiinni.
Ei voin muuta sanoa että hienot oli reitit ja murkinat ja poppabbq vielä lisäksi
|
||||
|
||||
|
Onnittelut vielä kerran ja pahoittelut ettei päästy tonteille juhlimaan. Viimeiakojen seikkailut on taas todistaneet ettei mikään voita kunnon letkajenkkaa oikeassa seurassa.
Onnittelut MrT,Poppamies ja Nipa79!!!! Last edited by Pappatunturi : 23.08.2009 at 22:30. |
|
|
||||
|
||||
|
Onnittelut täältäkin nuorellemiehelle ! Valitettavasti ite ei pystynyt venymään matkaan , kun olen täällä tuhannen kilsan päässä
|
||||
|
||||
|
Onnittelut täältäkin... Poppis alkaa päästä miehen ikään
|
||||
|
||||
|
Kongratzuleissöns! Muuttuuko Poppamies Poppapapaksi?
C6 LS2 -06 coupe, manuaali Land Rover Discovery 2.5 -99, automaatti (ex) Porsche 944 2.5 -82, museoauto (ex) Audi A8 4.2 -95, automaatti (ex) C3 454 -71 coupe automaatti, museoauto (ex) C4 350 -87 coupe manuaali (ex) C5 350 -98 coupe manuaali (ex) C3 350 -76 coupe automaatti, museoauto (ex) |
|
|
||||
|
||||
|
Laitetaan nyt pari kuvaa tännekkin. Pete olikin kerännyt mun kameraan oman kategorian groovyjay eleistä, laitanko yyveenä tulemaan..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kivaa oli!
|
||||
|
||||
|
Quote:
![]() Toisen virallisen kielemme mukainen papparoituminen tapahtuikin sitten jo 4kk sitten
|
||||
|
||||
|
Onnittelut täältäkin Poppamiehelle
Harmi kun en itse päässy mukaan.
|
||||
|
||||
|
Onnittelut poppikselle. Vanhan synttäri laulun sanoin: Oi jospa oisin saanut olla mukana...
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |