|
|
||||
|
||||
|
Ole taas kerta tulossa Suomen ja jos joku halusi anta penkit mukana sitten olisi hyvä jos ilmotasi minulle missä ja milloin.
Itse olen 16.04 ja 17.04 viikon lopulla Suomessa. Suunta on Helsinki-Ilmajoki-Rauma-Lahti-Helsinki Jos joku halusi soitta sitten numero on +358449686675 Tai sähkoposti info@autoverhoilu.fi Terv, Evens
|
||||
|
||||
|
Ole tulossa Suomen 21.10-24.10 välissä ja jos joku halusi anta penkit mukana sitten olisi hyvä jos ilmotasi ajossa minulle nii tietän tehtä reitty missä ja milloin olen.
Varmasti olen menossa Helsinkistä-Ilmajoen suuntan ja takasin Helsinkin. Kaikki nahan näytet on mukana ja saa valita parhain mikä sopi. Jos joku halusi soitta sitten numero on +358449686675 Tai sähkoposti info@autoverhoilu.fi Terv, Evens
|
||||
|
||||
|
C5 Penkkien uudelleen verhoilu
Quote:
Tampereella olisi ainakin yksi halukas joka tarvitsisi uudet päälliset C5:een. Mahtuuko vielä kyytiin 23.01 tai 24.01?
|
||||
|
||||
|
Quote:
Toi ilmo oli kyllä jo kuluvan vuoden tammikuu. Täällä olis kyllä kans yksi Tampereelta, joka tarvis 6C:n penkit uusiks. |
|
|
||||
|
||||
|
Evensille kannattaa soittaa, ei taida mies joka päivä käydä näillä sivuilla...
Aamulla viimeksi puhuttiin puhelimessa, eli on kyllä kuvioissa.
Juke Corvette C3 Coupe -71 427 "Widebody Race-Edition" Corvette C5 Coupe -97 " Widebody" Audi A5 Coupe Sport 3,0 Tdi Quattro -17 Volvo V70 AWD Momentum -15 Audi Quattro -85 UrQuattro Opel Manta 2,4 Cih "400 Replica" Opel Manta 2,1 gr.F , Rally Car Opel Manta 2,7 gr.SS , long project Opel Manta 400 -81 street , parts FOR SALE ! Volvo PV 544 -62 , waiting project |
|
|
||||
|
||||
|
Olisi kiva kuulla kommentteja niiltä jotka ovat Evensin palveluja käyttäneet.
Mitä mieltä olette olleet laadusta, hinnasta, aikatauluista, yms. Tänne, tai privana, kiitos! |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Verhoilujen kanssa touhuan joka päivä töissä, siis huonekalujen, jo n.25 vuotta. Jonkinlaista näkemystä asiasta on. ( En verhoile vaan myyn, joskus joutuu jotain korjailemaankin... ) Evens teki nimimerkin TOMAS femmaan sisustuksen, sehän oli ACS:ssä esillä viime pääsiäisenä. Heti sen jälkeen teki mun femmaan koko sisustuksen uusiksi. -Laatu on niin hyvä, että mun mielestä parempaa ei voi tehdä. -Hinta pitää tietysti jokaisen neuvotella itse, ja ainahan harrastuksissa kaikki maksaa liikaa, mutta toisaalta hinta-laatu-suhde on kohdallaan kun asiakas itkee mutta maksaa -Aikataulu piti muutaman päivän tarkkuudella paikkansa. Pikku homma, joka tehtiin nyt syksyllä, meni muutaman tunnin etuajassa ! Suosittelen voimakkaasti
Juke Corvette C3 Coupe -71 427 "Widebody Race-Edition" Corvette C5 Coupe -97 " Widebody" Audi A5 Coupe Sport 3,0 Tdi Quattro -17 Volvo V70 AWD Momentum -15 Audi Quattro -85 UrQuattro Opel Manta 2,4 Cih "400 Replica" Opel Manta 2,1 gr.F , Rally Car Opel Manta 2,7 gr.SS , long project Opel Manta 400 -81 street , parts FOR SALE ! Volvo PV 544 -62 , waiting project |
|
|
||||
|
||||
|
Tomaksen auton näinkin Ruissalossa viime kesänä. Hieno oli sisustuskin. Pääsääntöiseti positiivista olen kuullutkin, ja hesan motorshowssa juttelinkin Evensin kanssa mahdollisesa projektista. Hinnassa tärkein kriteeri onkin nimenomaan hinta/laatu suhde, ei se absoluuttinen hinta. Paskaahan saa halvalla, niin paljon kun kerkee kärräämään. Täytyy kai alkaa suunnittelemaan penkkien irroitusta.
|
|
|
||||
|
||||
|
Terve
Olen tulossa nyt maanatain 29.11 ja jos joku halua jotain kysä tai anta mukana niin vois soitta. Numero on +358449686675 Tai sähkoposti info@autoverhoilu.fi Terv, Evens
|
||||
|
||||
|
No en minä vielä tuohon lähtöön kerkiä.
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|