|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Miten leveet vanteet sulla on edessä ja takana? Millasella offsetilla? |
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
...mut jos on vakio akselit ja jarrut , nii taitaa toi 245/45x17" olla ihan tappi
|
||||
|
||||
|
Quote:
Nyt lähtee vanteet tilaukseen ku niissä on toimitusaika 5-7 viikkoo... Uskallanko ottaa 8" leveet vai tyydynkö 7" ?
|
||||
|
||||
|
oon odotellut kans jos jollain olis tietoa.. no tässä se mitä mä tiedän:
Mulla on vakio akselit ja 7" rallyt + 225/70x15 ja nuo kumipallot ottavat pikki-pikkiriikkisen kiinni runkoon edessä joissain tapauksissa (pyörät linkussa ja sopivasti vauhtia?) -- eli näkyy jälki (=maali pois) takana ei ongelmia Vielä muistelisin että meillä rumpujarru miehillä olis pikkasen isompi raideväli.. Olettaisin että tilanpuutos tulee ekaks vastaan edessä mut kerro sit ihmeessä mitkä vanteet/renkaat sait sopimaan -- 8" rally ei kyllä mee sitten millään (kokeiltu) |
|
|
||||
|
||||
|
8 tuumaa leveät vanteet olis hyvä olla 4,5 tuuman backspacing:lla,
muuten taitaa olla ongelmia.. vakio 8" rallyvanteissa 4" backspacing. Laita eteen 7" ja taakse 8" vanne. |
|
|
||||
|
||||
|
Itseasiassa mullahan oli takana 8" rallyt (ja edessä 7") , ne vanteet on nyt Tahvon -63:ssa. En muista mikä niissä oli toi BS , mut joku joskus väitti ett ne oli jostain -70 luvun Camarosta ?? Voisko olla eri BS ??
Ne otti kiinni renkaittein kans takalokkareihin niin , ett jouduin ottaan viilalla pari milliä pois lokasuojan sisäkaaresta....
|
||||
|
||||
|
Rallyt pitäis olla 4" Backspacing:lla,
joten taakse 4,5 BP 8" ja eteen 4" BP 7" 16, 17 tai 18 tuumaset Turvallisin valinta 7" eteen ja taakse 4" BP:lla |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
18x7 on jokaisen mobilisti unelma! |
|
|
||||
|
||||
|
Mobilistit on eri foorumissa
No nyt on hommattu renkaatkin , saas nähä sitte ku vanteet tulee , ett miten äijän käy... Sain 4 kpl 235/45x17 vähän käytetyt renkaat NIIN halvalla , ett oli pakko ottaa....(iso tuoppi)
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|