|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Hintatasoltaan ihan ok, mulla on muutama isompi paketti jäänyt tulematta, joten olen pääsääntöisesti siirtynyt käyttämään muita toimittajia. |
|
|
||||
|
||||
|
Verottajaa kiinnostaa rekkarin tekninen osa. No mulla ei sitä ole kun en ole vielä konttorille kiikuttanut. Olisko mahdollista saada digi kuva teknisestäosasta jotta voisin autoveropäätöstä varten kertoa painot tehot jne jutut.... Toki omistaja tiedot sopii mustata pois..
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kokonaismassahan niitä kiinostaa verotuksessa. Varmaan myös riittäisi jos tietäisi jonkun -82:sen vetten rekisterinumeron. Sillähän niiden pitäisi tiedot saada toisesta autosta selville. Nettitieto kun niille ei varmaan kelpaa... http://www.idavette.net/facts/82.htm
|
||||
|
||||
|
Quote:
Onneksi olkoon! Nyt näitä 82CE -autoja on jo sen verran Suomessa, että vaadin ens kesänä kokoontumisajoja. Quote:
Tutulta kuulostaa. Kannattaa sen takalasin kanssa olla varovainen, ettei mene särki. Jos tietoa tarttet takalasin restauroimisesta, niin pistä yv.
|
||||
|
||||
|
Tänään sain perän takas paikoilleen killumaan. On muuten aika pe**eestä laittaa ne pultit joilla aisat on kiinni rungossa. Perässä on nyt uudet steeffanit ja öljyt. Muuten perä tuntu oleva OK. Ja pitäisihän sen olla jos 87tml pitää kutinsa.
Puslat on uusittu ja seuraavana tarkoitus niputtaa jarrut ja siirtyä keulan pariin... Ja niitä kuvia kun ei saa aikasiin
|
||||
|
||||
|
Onko mahdollista saada jonkin collectors editioinin rekisteri numero? Tällä saisin autoverotusta eteenpäin....
|
||||
|
||||
|
Quote:
Riittäis, että on vuosimallia 82. Pistän sulle yv:nä.
|
||||
|
||||
|
Minkähän värinen on toi CE:n turva vyö ? Mun veikkaus on silver tai tan, onko varmaa tietoa ? Linkki ecklersin kuvaan:
http://www.ecklers.com/product.asp?p...&dept_id=1709#
|
||||
|
||||
|
Tänään kävi konttorilla ja leima tuli. Kokonaispaino 1780kg. Nyt jännätään miten käy verojen kanssa. Alla nokialla riipastu kuva. Lopuista kuvista tuli ihan p****ja joten siustasta ei kuvaa...
Seuraavana ohjelmassa purku maalausta varten, meinasiin otta puskurit ja luukut irti....
|
||||
|
||||
|
Komia peli, äsken kävin tarkastamassa. Varsinkin sisältä tosi siisti
--
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |