|
|
||||
|
||||
|
Asia selvä
|
||||
|
||||
|
Minulla oli Tapiolan vakuutus kunnes vaihdoin pankkia. Nykyään taidan saada viiden tähden vakuutuslaskuja. -91:seeni en edes saisi Tapiolan harrasteautovakuutusta, kun auto on lähes jokapäivä käytössä. Toisaalta eikai se silloin enää harrasteauto olekaan
If ei antanut minulle edes tarjousta minkäänlaisesta kaskosta yli 30-vuotiaalle autolle, kun auto ei ole museorekisterissä. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kuten sanottu; ei Tapiola ole halvin, mutta mutkattomin sen keskimäärin on eli korvaustilanteessa ei tarvii ruveta kirvein oikeuksiaan kaivamaan. If taitaa olla suomessa Tapiolan lisäksi ainoa firma, joka tekee edes kaskovakuutuksia yli 30 vuotiaisiin, tai harrasteajoneuvoihin...
|
||||
|
||||
|
Jos joku kaipaa neuvoja Tapiolan vakuutuksien suhteen voinen niissä auttaa.
Privalla tavoittaa parhaiten. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kannattaa tarkistaa Lähivakuutus... mulla ei tosin ole yli 30-vuotias auto, mutta homma toimii.
Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
juurikin on vakuutusyhtiön vaihto menossa. Tarjousta kun pyysin, jostain kumman syystä yhtiöstä tuli tarkastaja katsomaan autot läpi
.Kokeili autoista myös lukot läpi.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Edit: Totta tosiaan viistoistatonnia tais olla se maksimikorvausrja, niin eipä Pohjolan kasko sovikkaan ku meille halpojen romujen omistajille Last edited by janiv : 31.03.2010 at 22:57. |
|
|
||||
|
||||
|
Pohjantähti myönsi kaskon -71:seen viime syksynä ja -84:seen kymmenisen vuotta sitten.
Tarkastaja tarkisti ja kuvasi molemmat ennen vakuutuksen myöntämistä.
|
||||
|
||||
|
[quote=janiv]Minulla oli Tapiolan vakuutus kunnes vaihdoin pankkia. Nykyään taidan saada viiden tähden vakuutuslaskuja.
Mulla kanssa tämä sama. Täyskasko eikä ajorajoituksia, ainut on että max korvaus 15t¤ mikä itselle ei ongelma. Aikoinaan kun vertailin niin hinnoissa tais olla n. 6kk ajoajalla suht sama kuin Pohjolassa mut sit kokonaisuus ratkaisi (pankki+kaikki vakuutukset) |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|