|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Älä vaan sano että vette edustaa sun mielestä jotain "ihmeellistä" tms jonka hinta tulisi olla pilvissä ?? Sen hauskempaa mitä enemmän tötteröitä liikenteessä.Mielummin mä niitä kattelen kuin peruspassatteja... |
|
|
||||
|
||||
|
Mä kyllä kans luulen et tuskin näitä nyt haitaks asti tiellä tulee näkemään jatkossakaan (ei meitä hulluja nyt niin paljo täällä suomessakaan ole jotka tällaisia ostaa
Mitä mä oon seurannu niin viimeiseen n.7 vuoteen näiden alkupään C4ten hinnat ei suuremmin oo muuttunut ( ja ei, en oo ostanut sijoitus mielessä
|
||||
|
||||
|
Noita C4:sia ku tulee lisää , niin korjaamot hieroo käsiään tyytyväisinä
Kattelin just netistä , -84/-85 C4:sia alkaa saamaan alle 6000e saksasta....
|
||||
|
||||
|
Quote:
No täytyypä ostaa kaverin kans varaosa auto saksasta
|
||||
|
||||
|
Ei pöllömpi idea...sen sais varmaan aika hyvin myytyäkin osina ; vanteet , penkit , kone KTM:lle mustangiin
|
||||
|
||||
|
Quote:
Äläs nyt liikaa innostu, pitäis siitä jotain jättää varaosiksikin Lähtipä taas rönsyilemään...
|
||||
|
||||
|
"Älä vaan sano että vette edustaa sun mielestä jotain "ihmeellistä" tms jonka hinta tulisi olla pilvissä ??
Hoh hoijaa, jos sulla on rahat kiinni jossain, vaikka purjeveneessä niin kukaan järkevä ihminen ei halua että sen arvo tippuu!! Jos katsot nettiautoa siellä on 40 Vetteä myynnissä, pari vuotta sitten 10-20 max. Ja se todella näkyy hinnassa. Vette ei ole sijoitus eikä mistään autosta saa omiaan pois, mutta jos vertaat esim Trans Amiin niin hintaero on jo liian pieni. Vai onko mielestäsi Trans AM GTA ja Vette samanarvoisia.?? Jos autoa ei myy, so what, mutta kyllä jokainen ainakin Kehä III:n sisäpuolella seuraa oman kämppänsäkin arvonkehitystä ilman että se on mikään erityinen sijoitus.
|
||||
|
||||
|
jaa että vaan sisäpuolella
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kesä yllättää autoilijan niinkuin talvikin Ja misut kuolaa (saahan sitä haaveilla)
|
||||
|
||||
|
täällä riihimäellä majailee viikonloppuisin lempivaaran leirintäalueella, uus sininen avo vette ja rekkarihan on tietenkin vet-1
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|