|
|
||||
|
||||
|
Varmaan alle 10 henkeä tuota käyttäisi jos sellainen olisi.
|
|
|
||||
|
||||
|
Eli ei ehkä maksa vaivaa komffailla uutta plokia enempää. Eikun julkaisuun vaan pikapuolin. Osoitehan on vanha tuttu www.corvettefinland.com
|
|
|
||||
|
||||
|
Innolla klikkailen vähän väliä kerhon sivuja odottaen koska aukeaa. Enää palveluntarjoajista kiinni koska uutuus aukeaa.
|
|
|
||||
|
||||
|
Mikä on parse ?
![]()
|
||||
|
||||
|
Taitaa mennä jo vähän ohi aiheen... Vähän niinkuin parsa tai arse, muttei sinnepäinkään
![]() Liittyy varmaan RSS:ään ja XML:ään, kun nörtit näyttää kirjottelevat xml-jäsennysvirheestä. Onneks en ite tajuu tollasista mitään eikä tarttee moisilla päätä vaivata. Mikä on jäsennys? Wikpedia tietää, minä en. Last edited by janiv : 03.08.2010 at 22:51. |
|
|
||||
|
||||
|
Ohjelmointikieliä on periaatteessa kahdenlaisia, tulkattavia ja käännettäviä. Tulkattavat vaativat koneessa tulkkiohjelman toimiakseen, esim. basic, java. Käännettävät käännetään koneen/käyttöjärjestelmän ymmärtämäksi binäärikoodiksi joka toimii koneessa ilman tulkkausohjelmaa. Parseri on muistaakseni tuommoiseen tulkattavaan (xml) koodiin liittyvä "esitulkki" joka valmistelee koodia tulkille. Tai voi se parseri vissiin olla kääntäjälläkin, mutta tekee samaa "esikoodausta"..... Tai sitten ei. Eli tässä tapauksessa taitaa parse error merkitä että puhelimen softan päivitystä tarvitaan...
|
||||
|
||||
|
Quote:
Jos joku toinen RSS toimii, niin voin katsoa, mitkä eroavaisuudet voisivat aiheuttaa toimimattomuutta. XML:ään törmään päivittäin työssäni, mutta itse RSS on minulle vieraampi. Onko noissa esimerkiksi jokin schema-tiedosto, jota vastaan RSS:n on oltava validi? Itse XML:n rakenne on oletettavasti validia, jos tuo joillakin toimii. Myös enkoodaukset voivat olla väärin. Vika välttämättä ole puhelimen päässä. Jarmo
C6 LS2 -06 coupe, manuaali Land Rover Discovery 2.5 -99, automaatti (ex) Porsche 944 2.5 -82, museoauto (ex) Audi A8 4.2 -95, automaatti (ex) C3 454 -71 coupe automaatti, museoauto (ex) C4 350 -87 coupe manuaali (ex) C5 350 -98 coupe manuaali (ex) C3 350 -76 coupe automaatti, museoauto (ex) |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Quote:
Juu, voi toki korjaantua jollain päivitykselläkin ja kannattaa yrittää, jos on saatavilla. Eri yhteydessä olen joutunut tekemään lukuisia kertoja merkkien konvertointia tyyliin á->a jne., että järjestelmät eivät heitä herjaa. Ja jos siis ongelmia on tullut vain tietyllä Finnsharkin RSS-syötteellä, niin sitten voi olla, että jokin epävalidi merkki on aiheuttanut sen tai copy-pastena otettu viesti. Jarmo
C6 LS2 -06 coupe, manuaali Land Rover Discovery 2.5 -99, automaatti (ex) Porsche 944 2.5 -82, museoauto (ex) Audi A8 4.2 -95, automaatti (ex) C3 454 -71 coupe automaatti, museoauto (ex) C4 350 -87 coupe manuaali (ex) C5 350 -98 coupe manuaali (ex) C3 350 -76 coupe automaatti, museoauto (ex) |
|
|
||||
|
||||
|
En ole tuota Finnsharkin RSS:ää kokeillut vielä, millaista tietoa siellä välitetään... Mutta kaikki Corvetteasiahan voisi tulla samassa..
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|