| Myydään Corvette Kokonaiset Corvettet tai vähintään projektiasteella olevat ajoneuvot tänne; osat ja tarvikkeet erikseen niille omistettuun keskusteluryhmään, kiitos! (Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tänne viestejä.) |
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||
|
||||
|
Kyllä mä ainakin olen kuullut Pekka Vanhasesta.
Eikös se vaikuta edelleen Specialty Engineering -puodissa On kasannut meikäläisenkin 454 koneen, ennenkuin kone tuli mulle. Mutta kuulustellahan aina pitää. Mitä se perä sitten pitääkään sisällään?? |
|
|
||||
|
||||
|
No kyllä mäkin Pekan tunnen...
Ilmosta ei käy ilmi auton ajomäärä... Ihmettelen miks perää on vahvistettu? Nimittäin C4:sen perä pitäis kestää vakionakin 300 hepan iskut Ellei auto sit oo helvetisti ajettu ja kaipas jo peräremppaa
|
||||
|
||||
|
corvette C 4 -90 perän vahvistus
Kyllä pekka edelleen on samassa pajassa hommissa.Haltekin asennuksen
jälkeen kävi vähän revittämässä,jolloin perästä alkoi kuulua "ylimääräistä".Pekka avasi perän ja laittoi jotain ******** vahvem- pia rattaita.Sen enempää minua ei asia kiinnostanut.Tehköön ammattimies hommansa.Rikamo oli mukana "hienosäädössä".Nyt kestää polttaa kumia. Autolla on nyt ajettu 94200 km,huoltokirja on. Miksi rupesi pitämään outoa ääntä:Soita Jenkkeihin valmistajalle. |
|
|
||||
|
||||
|
Re: corvette C 4 -90 perän vahvistus
Quote:
Älähän nyt hermostu.. Kiinnosti alunperin siksi ettei tietääkseni C4sen perään ole saatavilla "vahvistus osia" tms vahvempia rattaita.. Kuten esin c2/c3 sen murikkaan löytyy aika eksoottisiakin palikoita (toms diff) Autosi ilmeisesti automaatti ? Dana 36sta ei voi päivittää 44seksi vaihtamalla "rattaita". Ilman saivartelua niin perä vain alkoi pitämään ääntä ja Pekka korjas sen. |
|
|
||||
|
||||
|
Dana 36:sen SAA vahvempana mutta mitä Heavy Duty sitten sisältää...vahvempi Case vai välitys?? Hintaero USA:ssa HD:llä ja vakiolla noin 500,-USD. Oikein säädettynä ehjä Dana 36 kestää kyllä löylyä aika lailla ja jos 44:sen saa poikimaan niin sitten on kyllä teho/pito kohdillaan...Niin ja 36:lla ja 44:llä ei ole mitään tekemistä keskenään... Meni vähän off topiciks
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|