|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Juuri näin olen muutamia kertoja tehnyt, ei tule yllätyksiä. Kysyin kamoista, että mitä tällasten kikkareiden toimittaminen maksaisi Suomeen. Sieltä sitten sihteeritäti heittää tarkan hinnan ja sillä se menee. Ongelmia ei ole ollut.
|
||||
|
||||
|
CorvetteCentralissa kun pikaisesti kävin -08 syksyllä, niin näytti olevan UPS:n rekkoja 3 laiturissa ottamassa paketteja kyytiin.
Noista kieltämättä välillä voi tulla yllätyksiä. Itse en kyllä aikoinaan tilatessa etukäteen mitään rahtihintoja kysellyt ja rahdit oli aina suunnilleen odotetun suuruisia. Sitten meni Itellan hoitamaan tullaushommaan hermo ja aloin laittaa viestiä että ainoastaan UPS/Fedexin kautta tavarat mulle
EX: - 99 Corvette Convertible, white/black
EX: - 88 Corvette Coupe, black/black
|
|
|
||||
|
||||
|
Kyllä toi on uskomaton paikka toi Jenkkilä. Siis voi VI-TTU sentäs.
Kokeilin ekana Ecklerssiä tiettyjen pisteosien kanssa, rahdit nousivat 300 taalasta 400 taalaan ja jäädytin tilauksen samantien. Ei tarvii tohon hintaan lähetellä yhtään mitään kun osat maksoivat n. 550 taalaa yhteensä. Kokeilinpa sitten pienempää toimittajaa nimeltään Willcox. Kysyin sähköpostitse ekana mitä maksais jos tilaisin kasan tavaraa joka oli läjänä hieman isompi kuin ecklerssin alkuperäinen tilaus. Vastauksena sain ao. Willcoxin myyjältä että kirjaudu sivuille ja tee tilaus muta älä vielä maksa niin näet summan koska webbisivu sen laskee sinulle automaattisesti. Jihhaaa, sama läjä maksaiskin USPS:llä groundina vain (1 x 34.97lbs) (34lbs, 15.44oz) (Priority Mail International (6 - 10 business days) ): $136.35, joten ero oli huomattava. Tilaus sisään tietyillä ehdoin... ...sanasta sanaan muotoiltuna... " If there is any changes in the list of available products in my order or mailing expences please info me before sending me anything. Thank You Very Much for your co-operation!" -TF johon vastaus... "All parts are good to go.. But please email us to verify the color on the dash cap. I would assume charcoal. But you did nto indicate this in the order notes... Please email willcox@willcoxcorvette.com and just verify that I am correct with Charcoal." ja sitten vielä täältä päästä sähköposti sisään tähän malliin... "Hi! Great to hear this that you have all items to go! Black/Charcoal is correct color for dash cap. Was the mailing price accurant on estimate that webpage gave me? I assume dash cap is taking some space... and might be bit pricey." - TF Viikkoon ei kuulu mitään, ei vastausta, ei mitään... kävin just maksamassa ihan muita laskuja ja kattelin että ei ******* että mikäs 840,10 euron visalasku se siinä on... Willcox Corvette... mun kamat Willcoxilla maksoivat total: $946.49 postikuluineen... joka tekee päivän kurssiin 636.913 euroa... eli päälle 200 € tullut ekstraa jotka siis jo hävinneet tililtä... että tälläinen keissi...
|
||||
|
||||
|
Tieto lisää tuskaa.
|
|
|
||||
|
||||
|
Voinko mä vedota siihen että mä en "teknisesti" ole vielä tilannut noilta yhtään mitään? Toi mun tilauksenihan on ollut ehdollisessa muodossa. Kamat on varmaankin jo matkalla, mutta eihän se ole mun ongelma...
![]() ![]() Ois taas lakimiehelle hommia. No joo, periaatteessa pikkurahoja tollaset 2 hunttia mutta periaate on tässä se joka aiheuttaa suunnatonta vitutusta ja plus se että noilla kuluilla on ollut tapana kertaantua niin maan ******** paljon kun ruvetaan maksamaan valtiokohtaisia kustannuseriä. Ikinä ei pitäs tilata mitään, saatikka ostaa ees testatakseen. Tässä sen oppii taas. On se vaan kumma ettei mee omaan kovaan kalloon/jakeluun.
|
||||
|
||||
|
Kysy niiltä miksi niitten neuvoman metodin mukainen hinta-arvio ja lopullinen hinta heittää noin reilusti.
Voi olla että liike suostuu palauttamaan osan rahoista ja ainahan kaupan voi perua.
|
||||
|
||||
|
...Ja minä luulin, että minulla vähän joskus "koettelee" näiden osatilausten kanssa.
No jos asiaa ajattelee positiivisesti niin ainakin osat on olemassa, sait tilattua niitä Ja ne on tulossa. Voisi olla huonomminkin....
Last edited by unknown : 04.05.2011 at 23:15. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Katotaan mitä ne vastaa meiliin, kysyin uudelleen tota lähetyksen hintaa kun ei oo kuulunut mitään ja tilauksen statusta. Arvaus: lähettämisen hinta nousi n. 300 taalaa ja tilaus lähti jo. Pahoittelut. Katotaan kuinka hyvin osu arvaus kohdilleen. Nyt vois tässä kohtaa laittaa vaikka pienen vedonlyönnin käyntiin asian tiimoilta.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tolleen sitä varmaan ajattelisikin jos omistaisin niin harvinaisen ja hienon auton(autoja) kun mitä sulla on. Totuus on se että noita veten osia myy n. 200-300 isompaa taikka pienempää diileriä, joten saatavuus ei ole varsinaisesti mikään issue. Lähinnä se on ongelma että millasten umpikierojen korkkiruuvien kanssa sitä pisnestä joutuu vääntämään. Jenkit ovat edelleen taloudellisesti aika pas-kassa tilanteessa ja uskoisin että se on yksi syy ongelmaan. Jos pisnestä ei ole niin sitä tehdään vaikka puolipakolla. Tollaset Willcoxin kaltaiset pikkuputkat eivät omaa varastoa pidä vaan kamat tulee mitä todennäköisemmin jonkun isomman tukun varastossa jota noi pikkuputkat luukuttavat omilla provisioillaan. Monesti nimittäin on tullut nähtyä sekin ihme että nämä isommat myyvät tuotteita ristiin. Esimerkkinä Ecklerrsin tuotteessa onkin Corvette American staagit. Tämä on sitä kapitalismia toimivimmillaan eikä siinä ole mitään pahaa, päinvastoin.
|
||||
|
||||
|
on se paska homma ku jotkut firmat huijaavat vaikka hinta sovittu etukäteen.
pitää aina muistaa kysyä hinta etukäteen rahdille ja kirjoittaa ettei saa lähettää mitään ennen ku antaa luvan. jos homma ei toimi niin ei muuta ku valitus luottokunnalle. ja kyllä muuten vituttaa ku joutuu vielä niistä maksaa verot ja alvit päälle vähän riskiähän siinä on aina kun tilaa itse mutta oon itse tilannut osia varmaan 40.000 usd edestä ja huijattu noin 500 usd niin onneks aika pientä
-65 corvette sting ray coupe -06 corvette Z06 -68 dodge charger -70 plymouth `Cuda -70 plymouth Roadrunner -55 cadillac Fleetwood Limousine -90 chris craft 245Limited 460 king cobra -08 jeep grand cherokee limited www.niklas.galleria.fi |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|