|
|
||||
|
||||
|
onpahan teillä "frame off" ukoilla ainakin vehkeet priimakunnossa sitten kun saatte ne liikenteeseen.
On nimittäin puhallettu ja maalattu alusta vähän eri asia kuin 34 vuotta vanha pintaruosteinen orkkisalusta. nimimerkki: kyllä minäkin tekisin mutta.... |
|
|
||||
|
||||
|
Re: Fiilikset!
Quote:
Ymmärrän täysin fiiliksesi! Tein saman homman viime sunnuntaina. Aurinko paistoi ja oli melkein kuin kesällä Ps. kai muistitte syksyllä laittaa bensatankkiin säilöntäainetta jotta ei kesän tullen ole pihkat letkuissa? Bensahan menee vanhaksi jo parissa kuukaudessa ja alkaa pikkuhiljaa pihkaantumaan. No, minäkin pistin vasta ekaa kertaa, pahimmillaan autot ovat seisseeet 5 vuotta ja sitten räjäytetty käyntiin ilman ongelmia
|
||||
|
||||
|
Quote:
On muutenkin hyvä tehä sellainen herättely huolto... rasvaukset myös
|
||||
|
||||
|
Quote:
Akkia vaan traktilla tiet ajettaviks! Itse ei oo mitaan hajua mika on lumitilanne tuolla paakaupunki seudulla, mutta jos on jo suurin piirtein sulat tiet, niin tarkoitus ois kayda ajamassa ens torstaina kun oon taas suomessa. Polttaa Polttaa!!! |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Aika moni varmaan ottaa auton kayttoon kuukauden paasta. Mun pitais viela kuukaudessa saada toi 75:n valmiiks |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Amen! Ei oo yhtaan tullut lunta kaivattua taalla, autoja kyllakin |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Toivottavasti ekan pitkan reissun vois heittaa vettella tonne HR&R show:hun! |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kuulostaa todella hyvalta! |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mulla oli muutama kesa myos samat fiilikset, mutta hiljaa hyva tulee. joten ei muuta kuin jatka samaan malliin! |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
:yes: |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |