|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Quote:
wow, tämähän on hyvä uutinen |
|
|
||||
|
||||
|
Kuvien perusteella auto näyyttää siistiltä. Mielestäni hinta on aika paljon yläkantissa.
Kuvien perusteella näyttäisi autossa sisällä olevan valkoinen katto. Päällä oleva katto näyttää tummennetulta lasikatolta. Sisustus ja korisarjat ovat niitä maksuasioita, joista joku pitää, toinen taas ei. Kuitenkin - olet ostamassa autoa itsellesi ja oma makusi on se, jota pitää seurata. Jos ostopäätöksen teet, niin ei muuta kuin onnea ja menestystä.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Siistin näkönen tuo kuvien perusteellaon ja jos miun pitäs valita kahesta samanhintasesta, niin ottasin tuon korisarjalla olevan, koska kaikilla muilla on tavallisen näkönen. |
|
|
||||
|
||||
|
Meinasin eka sanoa, että ylihinnoiteltu mutta kuvia kattomalla se näyttää kyllä kovin siistiltä. Totuus tietty selviää vasta paikanpäällä.
Oikeastaan kuittien määrä eli oikeasti tehtyjen huoltojen, korjausten ja uusien osien määrä ratkaisee paljon. Jos on todellakin hoidettu ja kuvia vastaavassa kunnossa, dokumentit ok jne. niin mikä ettei. Halvan ritsan ostaminen ja fiksaaminen tulee moninverroin kalliimmaksi kuin hyvin pidetyn ja valmiiksi korjatun ostaminen. Kivempi noita on duunailla omaa makuaan vastaavaksi kuin korjata jotain perusjuttuja tuhansilla euroilla. Spoilerisarja on makuasia, joten en ota siihen kantaa. Ratilla kun heittää vesilintua niin sisustakin on ihan kehittämiskelpoinen. Puut vähän makuuni turhan vaaleita punaisen kanssa mutta taas vain makuasia.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Katselin kuvia vielä uudestaan ja huomasin että ihan kuin se keulan sarjan osa puuttuisi kokonaan? Eikä siinä ole sitä vakio mustaa muoviliparettakaan. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
mulla on omassani toi sama sarja mutta saumattomasti laitettuna ja tossa sarjassa ei käsittääkseni ole koskaan tullut mukana keulapalaa. itekki vakio keulalipalla olen mennyt. olin myös katsovinani että se vakio keulaspoileri puuttuu. |
|
|
||||
|
||||
|
Corvettea on laittamassa itselleen. Sitä on jo sulatellut mielessään jo hetken ja zoomaillut lehtiä ja ilmoituksia, käynnyt ehkä kurkkimassa paikan päällä jne.
Kaikki Corvetet on livenä aivan upeita kapistuksia oli ne sitten vanhoja ja rupisia tai uusia ja kiiltäviä. Aina ne vaan sykähdyttää, että tää on se mun juttu periaatteella. Kyseinen menopeli näyttää hyvältä, hinta ehkä hiukan yläkanttiin mutta kunnon ja lisävarusteiden sekä kilometrien perusteella, mukiin menevä paketti. Harvoin nämä autot on ruosteessa. Ainahan sitä voi parannella, jos siltä tuntuu. Kesäisin ei Corvette jätä ketään kylmäksi. Onnea kaupoille ja käyhän ajamassa, niin siitä se kuume nousee.
|
||||
|
||||
|
Vuosimalli on ainakin kohdallaan.Siistiltä näyttää,eikä toi hintakaan kauheasti metsässä ole,jos auto on todellakin hyvässä kunnossa.Huomattavasti kamalampia on ollut myynnissä 15 tuhannen nurkilla.
|
||||
|
||||
|
Huomenna koeajolle
Ajattelin mennä huomenna päivällä koeajolle
Hinnan jos saan tinkastua vaikka 15 000:een niin lienee hyvä kauppa? Edellyttäen toki että on kunnossa, huollettu ja/tai kunnostettu riittävästi ja vielä itse tykkäisin. Paljonkos tuollaiset muuten haukkaa menovettä satasella? Entä mitä luokkaa on ajoneuvovero? |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|