|
|
||||
|
||||
|
Olihan tänäkin vuonna hieno tapahtuma Lahden classic. Paljon hienoa kalustoa nähtävillä niin hallissa kuin ulkoparkissa.
Jos joku vielä empii niin ehdottomasti huomenna paikanpäälle. Sininen LADA oli mahrottoman hieno ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Aika kauas ihmiset olivat kuulemma autojaan jättäneet. Jonnekin urheilutalon lähistölle tai jopa Sibeliustalolle eli satamaan asti. Iltapäivällä oli huomattavasti väljempää, joskus 14:00 jälkeen. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tapahtumasta jäi niin hyvä mieli, että oli kotiin tultua ihan pakko käyttöönottaa korvettiloista se ajokuntoinen ja avata ajokausi. Huonomminkin voisi olla. |
|
|
||||
|
||||
|
Olipas rouheen oloinen C1 harrasteparkissa La. aamusta. Kuka tunnustaa
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
|
Quote:
Sama mies, oli mukana myös summer startissa, hienosti kulkeekin... ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Ok, tunnustan, mä se olin. Hieno oli ilma ja seura summer startissa, puhumattakaan aivan loistavista matkakumppaneiden autoista.
|
|
|
||||
|
||||
|
Kalustoa oli mahtavasti, ja paikoitusalueilla vähintään yhtä paljon nähtävää kuin halleissakin. Mutta kuten jo aikaisemmin pelkäsinkin, niin harrasteparkkihomma oli ihan hukassa. Olin itse lauantaina lahdessa klo 10, jolloin näyttely aukesi. Liikenne melkoisen tukossa; 20 minuuttia jonotusta parkkialueelle, ja liikenteen ohjaajat vasta portilla. Näyttelyn avautessa on yli 25 vuotiaille autoille tarkoitettu asfalttipaikoitus jo täynnä, ja minä olin viimeisiä jotka sai auton toiseen harrasteparkkiin, joka pölyävä sorakenttä! Kyllä säälitti montaa, joka avonsa joutui tuohon hurjaan pölypilveen jättämään. Oli 50-luvun Possea ym. Kun palasin näyttelystä klo 14 aikaan, valui pölykentän läpi jotain hukkavettä, ja auto oli kuralätäkössä. Asfalttipaikoituksessa oli monta juuri ja juuri 25 vuotiasta autoa, mutta jos olivat harrasteajoneuvoja, oli harrastus kovin alkuvaiheessa... Jos näyttelyn järjestäjällä ei ole riittävästi asfalttikenttiä saatavilla, niin olisiko liian iso vaiva käsitellä hiekkakenttä pölynsidonta-aineella??? Varmaan ensi vuonnakin lähden Lahteen, mutta vahingosta viisastuneena: käyttöautolla. Että kertokaahan terveisiä sinne Paippisten kahvioon.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Pitäskös järjestäjän laittaa kellonajat esim. 10:00 - 12:00, 25-39 vuotta 12:00 - 14:00, 30-35 vuotta 14:00 - 16:00, 36-40 vuotta 16:00 - 18:00 yli 41 vuotta |
|
|
||||
|
||||
|
Vette-osasto oli todalle hyvällä ja näkyvällä paikalla näyttelyhallissa. Propsit siitä sille, kelle ne kuuluu. Erottui muutenkin ihan edukseen siellä lukuisten amerikkalaisten autojen kerho-osastojen joukossa.
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|