|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kyllä ne yleensä sen todistuksen sinne konttorille ottavat. Samoin joskus alkuperäisen ulkomaisen rekisteriotteenkin, mutta tässä ilmeisesti käytäntö vähän vaihtelee. Itse olen aina ottanut etukäteen itselle kopiot kaikista papereista, niin jääpä ainakin muistoksi.
Juke Corvette C3 Coupe -71 427 "Widebody Race-Edition" Corvette C5 Coupe -97 " Widebody" Audi A5 Coupe Sport 3,0 Tdi Quattro -17 Volvo V70 AWD Momentum -15 Audi Quattro -85 UrQuattro Opel Manta 2,4 Cih "400 Replica" Opel Manta 2,1 gr.F , Rally Car Opel Manta 2,7 gr.SS , long project Opel Manta 400 -81 street , parts FOR SALE ! Volvo PV 544 -62 , waiting project |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Juu mäkin oon välillä jutunut jännittään että puuttuuko kilpeen kun on ilmanohjaimessa. Loppukesästä tuli kokeiltua että näkyykö kamerassa kilpi ja näkyyhän se! Toivottavasti tästä tiedosta jollekkin apua.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Eieiei kuituun puskuriin. mulla alavirit mustassa puskurin alapuolella ainakin C4 tai sit ohjaamossa. Katsuri sanoi et voisit nostaa ylemmäs kun viiltää melkein maata ja ei näy kai kameroissa.. Ihan hyvä lyhyt kilpi varoittaa jos maavara alkaa loppua ennen kun osuu öljypohjaan. En vaihtanu kun oli "voisit"-katsurilta. Takana onkin paikat kun perässähän ne pollarit ajelee Alas lyhyt. edit: näkyy olevan kumi uudemmassakin puskurin alla. Sinne vaan. Meilläpäin ainakin ok. Missähän lie JJ? Viimesen kilven otin 12e ainakin täältä lyhyttä mallia. Last edited by PR1 : 28.11.2011 at 23:33. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ei ole mulla puskurin kuidussa kiinni millisestä rosteripellistä taittelin tuollaisen telineen, joka on siellä puskurin alapinnassa useammalla (olikohan 5;llä) peltiruuvilla muoviholkkien läpi kiinni.
Juke Corvette C3 Coupe -71 427 "Widebody Race-Edition" Corvette C5 Coupe -97 " Widebody" Audi A5 Coupe Sport 3,0 Tdi Quattro -17 Volvo V70 AWD Momentum -15 Audi Quattro -85 UrQuattro Opel Manta 2,4 Cih "400 Replica" Opel Manta 2,1 gr.F , Rally Car Opel Manta 2,7 gr.SS , long project Opel Manta 400 -81 street , parts FOR SALE ! Volvo PV 544 -62 , waiting project |
|
|
||||
|
||||
|
On sitä muutakin edessä ja kaikille ei kerrota..
|
|
|
||||
|
||||
|
Ei kellään olisi heittää vaikka kuvaa sellaisesta hyvästä kiinnistyksestä/kiinnittimestä joka tulee puskurin alle mutta kuitenkin niin että kilpi on niin näkyvillä että kelpaa myös viskaaleille. Mulla on ns. liian siisti kiinnitys eli uusi pienikokoinen kilpi ja mikä pahinta, se on Corvette tesktilämiskän päällä eli peittää sen..
|
||||
|
||||
|
Kävin ostamassa Bauhausista kulmarautoja 2 kappaletta ja väsäilin niinkuin Juke. Ei paha ja pysyy. Mieluummin oisin ilman, mutta minkäs teet.
|
||||
|
||||
|
No jos siellä on valmiita reikiä sopivastiriittävästi joihin pultata niin pitää väsätä kunhan selkä taipuu niin että pääsee tuonne alle. Tekstilämiskä on saatava näkyviin niin ei kadun pikkupojatkaan enää huutele että "kato, Ferrari" kun näkevät edestäpäin..
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ei siellä ole valmiita reikiä alla, mutta puskuri on aika pehmeää matskua, tuntuu että ei halkea helposti. Poraa vaan reiät ja sellaiset muoviholkit reikiin, joihin sitten peltiruuvit kiristyy hyvin. Toimii
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|