|
|
||||
|
||||
|
Quote:
TODISTEITA!!!! |
|
|
||||
|
||||
|
Nyt kun on suomen 67 avot suurennuslasin alla, niin lisätään mukaan vielä tämä kiva tri-power '67 avo...
![]() Mikä on nykykunto/sijainti? |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tämä on clone tehtynä 63 tai 64 mallista. Kaverilla on jemmassa se mainitsemani sininen ´67 SB projekti. Sijanti Itä-Suomi.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Uusi tunnus JIN-28 , omistaa Jaakko Lehtinen , Turku. Paakari , käyppä moikkaamassa herraa ja ota pari fotoa tänne
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ok, eli ei siis aito 67 toi. HIenon peli näyttäis tulevan kuitenkin ja vielä jos virtaa riittää laittaa se 67 avo sb kasaan niin avot! |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Onko edelleen yhtä hurjassa kuosissa? |
|
|
||||
|
||||
|
Ei hajuakaan , rekisteri tietojen mukaan väri valkoinen ja vuosimalli -67!!!....Paakari tai joku muu sielt Turuust vois käydä visiitillä kurkkaamassa autoa...
|
||||
|
||||
|
Quote:
Samassa kuosissa, ilman liekkejä tosin. |
|
|
||||
|
||||
|
Turussa oli n. 5 vuotta sitten valkoinen C2 avo
projektina. Silloin oli runko juuri sinkitty ja kori oli vielä pois. Sen jälkeen en ole omistajaa tavannut. |
|
|
||||
|
||||
|
Sä voit printata tämänkin viestin jotta muistat esitellä sitä nyt vaikka niille joita luulet kaveriksesi.
Se ko. 67 mallinen vette on täysin ajokunnossa mutta ei helmiä sioille, siksi siitä vaietaan. PS mä olen nähnyt sen liikenteessä omin silmin ja olen luvannut olla sen eka ostaja ja uskotko että olen myös?¨ Hinta pyörii "taivaissa". Last edited by Mickey : 29.10.2006 at 19:55. |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|