|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Rengastuksen profiilikoko pitää mennä oikeassa suhteessa ja nyt ero on aivan liian suuri. HP-Tunerssilla jotenkin varmaan pystynee muokkaamaan. Itsellä oli aikoinaan sama ongelma ja renkaat meni vaihtoon toisesta päästä oikealla profiililla.
Last edited by myky : 28.03.2012 at 16:53. |
|
|
||||
|
||||
|
Ratkasu on varmaankin
vaihtaa regastus tuonne eteen,mutta mikä koko olis nyt se oikea. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
ainakin 265-40-18 osuu nappiin, eri asia löytyykö tuollaista kokoa helposti.. http://www.autosound.fi/rl/index.htm Jos takanakki olisi 315 niin se olisi sitten myös vaihtoehtona oikea käsittääkseni. elikkä näin: Edessä:275/40ZR18 Takana:315/30ZR19
|
||||
|
||||
|
Olen kyllä ihan ulapalla mikä ratkasu on parasta tässä tilanteessa,auttakaa nyt tietäjät rahikaista tässä asiassa.
|
|
|
||||
|
||||
|
Sellaisen peukalosäännön olen kuullut/lukenut että etu- ja takapään halkaisijoissa tulee olla vähintään 1/2" ero. En ole itse kokeillut..
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mulla on E:275-30-19 ja T:305-25-20 ja toimii ongelmitta sellaisella rengastuksella.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mulla edessä 275/35/18 ja takana 305/30/19 ja toimii ongelmitta.
|
||||
|
||||
|
Eli korkeudesta pykälä pois niin olis ok
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
No mulla ainakin toimii. Ihmetyttää hieman kyllä, että voiko noin pieni ero aiheuttaa ongelman...
|
||||
|
||||
|
305/25 R20 ja 265/30R19 ei ongelmaa
-65 corvette sting ray coupe -06 corvette Z06 -68 dodge charger -70 plymouth `Cuda -70 plymouth Roadrunner -55 cadillac Fleetwood Limousine -90 chris craft 245Limited 460 king cobra -08 jeep grand cherokee limited www.niklas.galleria.fi |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|