|
|
||||
|
||||
|
Alustavasti mukana!!
|
|
|
||||
|
||||
|
me myös ...
|
|
|
||||
|
||||
|
Kiinnostaisi olla taas mukana. Juzan kyydissä parivuotta sitten ko. Tapahtumassa ja hauskaa oli.
Kilpa-ajot pitää nähdä, kuulla ja haistaa |
|
|
||||
|
||||
|
Ai niin,
MTC:tä tapahtumaan en tule järjestämään, jos joku haluaa vetovastuun, niin voin kertoa suunnittelemani reitin. Kaikki kiva alkaa ja ikävä kyllä tämä MTC ammuttiin alas CCoF:n puolesta Eli kaikkiineensa yhteensä 8 kpl on näitä ollut ja yhteensä autoja varmaankin välillä 100-150 kpl tai mukaanlukien STG huomattavasti enemmän. T. Dalton
|
||||
|
||||
|
Mutkatietä ei ole ammuttu alas ccof:n puolesta, vaan yhteistyössä se oltaisi voitu järjestää ccof:n ja finnsharkin kanssa.
Mutta tämä ei käynyt. Ajankohta näillä aikatauluilla osuisi varsin aikaiseen, mutta se taas on kiinni poker runin järjestäjistä. Toivotaan että joku reittejä osaava voisi letkaa vetää mutkateiden läpi hankoon ja mahdollisesti takaisin.
|
||||
|
||||
|
No höh, itsellä ei kiinnostusta katella kännääviä puolijulkimoja vaan nimenomaan mtc kiinnosti. Jos dalttoni vedät samalle päivälle erillisen MTC:n niin mä oon messis.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta jos tietoisesti haluaa vältellä poker runia, niin miksi sen cruisingin sitten pitäisi olla juuri samana päivänä?
|
||||
|
||||
|
en mä sanonu että sitä kaikin keinoin vältellä pitäis, poker runiin suuntautuva mtc ois ollu mulle "se juttu". nyt kun mtc:tä ei tapahtumaan kuulu, niin jää kyllä lähtemättä
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Sama vika, Daltonin mutkatiet ainakin viime vuonna oli ihan must juttu!! Sika makeita pätkiä!! |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|