|
|
||||
|
||||
|
Tossa on mun mielestä siistit lähdät kanssa, kaksi ulkopuolista pumppua...
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
jep..kiitti kuvasta. jotain tuon tyylistä on suunnitelmissa, yhdellä pumpulla tosin, riittää mun tarpeisiin.
tuo pieni rasia mistä lähtee nuo liitännät, eikös sen vois tehdä himpun isommaksi niin hoitelis samalla loiskelevyn virkaa, eli ei hörppis ilmaa ääritilanteissa, eiks joo?ja nuo punaset mokkulat tos ennen pumppua on vissiin suodattimet.. samallahan siihen nappais vielä tyhjennys propulle paikan.. huohotukset vois säilyttää ennallaan samoin mittarin anturin.. mikähän tässä menee pieleen |
|
|
||||
|
||||
|
Ruman näköiset letkut.
Ihan kuin mummovainaan kaasuliedessä |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Quote:
Aika lähelle.. Letkut ja liittimet kautta linjan AN mutta päälle pujotettu oranssi tulen kestävä sukka. Ehkä hieman overkilliä.Mutta jos pakoputket tulee lähelle ihan asiaa. Quote:
Kannattaa tehdä tosiaan hieman isommaksi. Tosta katoaa kakku aika nopeasti jos ei tankin sisällä ole loiskelevyä. Teen niin että ensin poraat "rasian" alueen täyteen pieniä reikiä ja sitten hitsaat rasian kohdalle. Näin ei heti hulju pois varttitankilla pitkää mutkaa loikottaessa Nurburingillä... |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Miksi tehdä pohjaan reikä ja loiskelevyt jos tarvitset vain 10mm:lle letkulle systeemit? Iso suodatin välille niin tasaa kummasti petroolin loppumis ongelmaa.... myös siel saksan radoilla!!!Nomielipide vain.
|
||||
|
||||
|
Quote:
tuota noin.. mites tuo bensapumppu politiikka.. mistäs sille keittoa jos ei tee pohjaan reikää? ainakin käsittääkseni noissa ruiskun pumpuissa pitäis benziinin virrata ns vapaasti pumpulle.eli ei oikein pelitä yläkautta? |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Nyt tulee jotain sellaista uutta tietoa mulle josta haluan kuulla lisää... koska oma käsitykseni on hieman toinen... enkä tee äkkipikaisia johtopäätöksiä viel tän perusteella. Mielestäni se petrooli virtaa vapaasti niin ylä kuin alakautta?
|
||||
|
||||
|
ssiks tuolla oli kysymys merkki perässä kun en tiedä miten nuo iiisssoot bensapumput pelaa..
ainakaan lamelli pumppu, siis se pötkylä mikä on bemuissa ja ooppeleissa vaatii sen bensan sinne omalla painollaan eli siinä ei ole ns. imutehoa jota löytyy (bordellin lisäksi |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mulla OLI tankin päältä orkkis mestoista lähdöt ja paluu. Pumppu heti tankin läheisyydessä. Toimi ihan hyvin 3800rpm asti, kun alkoi aasian pumppu laulamaan hoosiannaa mollissa. Kun uusi tankki duunattiin, mitattiin samalla noi pumpun tehot vanhainline vs. uus intank pumppu, ero ei ollut kuin 73% tehokkaampi intank pumppu. |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|