|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Jep on se. Vettetietotaitoa sillä on ollut ainakin vuodesta 90 lähtien kun yhdellä "työntekiällä" oli punainen c3... Jokke on perinteinen oldschool mies.Varmasti klaaraa kaikki perushuollot.Vanhojen vessojen huoltohan on periaatteessa just niin hyvää kuin omistaja haluaa. Pitää kertoa tarkaan mitä haluaa autolle tehtävän. Ja millä tasolla.Erikoisemmat "vette only" työt kannattaa kyllä teettää Jakella. |
|
|
||||
|
||||
|
Samanlainen "old school" kaveri on myös Oulunkylän Nesteellä. Ihan asiallinen paikka.
|
||||
|
||||
|
Carlos on tainnut käyttää omaa Mid Yeariaan American Servicessa, asiantuntevaa palvelua kuulemma...
|
|
|
||||
|
||||
|
Ja edellisten lisäksi moottori-ukkoja taitaa löytyä myös Specialty Engineeringistä Lauttasaaresta
Patoharju ja Vanhanen osaa todennäköisesti korjata/säättää bensiinikäyttöisen V8 moottorin tai ainakin osasi kun mä siellä viimeksi asioin........ |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
327:lla. Tämä oli kaksi/kolme vuotta sitten myynnissä V8:ssa.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Juuh silloin kun tekevät itse... Kakienlaista ollaan kuultu molemmista pajoista missä on ns. guruja ruorissa. Toisaalta tekevälle sattuu sehän on selvä. Mutta itse en aina allekirjoita että joku kisa-ukko osaa siviilauton vikoja aina korjailla tai edes vikoja paikallistaa....saatikka riittää mielenkiintoa. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Allekirjoitan tämän, kokemuksesta! 454SS, joka oli '90 luvulla itselläni, niin Haapasien paja Kaarinassa viritti sen. 40 km huollosta haettuani alkoi kuulua outoa ääntä konehuoneesta ja samantien ykköstien levähdyspaikalle ja soitto sinne. Hakivat hinausautolla pois-> Syynä nokka-akselin vaurioituminen + sitä kautta nostimet. No auto tuli lopulta kuntoon, mutta maksajasta kiisteltiin pitkään.
|
||||
|
||||
|
Ai se oli sun auto siellä joka makasi konehuone levällään pitkään.
Asuitko sä itse Kaarinassa silloin myös? |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Joo, hain just oman C2:ni huollosta Am. Servicestä viime ke, ihan OK paikka, sillä toisella osa-aikaisella on se punainen C1 myynnissä Triangle-Motorsissa - tuntiveloitus vain on 55 egee, veloittavat kyllä joka ainoasta tunnista, vaikka menisi aikaa pelkkään pähkäilyynkin...laittoivat nyt mm. bensamittaria - vielä en tiedä, toimiiko kunnolla, täytyypi ensin tankata...jos ei toimi, niin vien kyllä takaisin. Ihan ystävällistä väkeä, käytän paikkaa lähinnä siksi, että on kivenheiton päässä himasta...seuraavat rempat teetän kkuitenkin GJ:llä, vai mitä Groovy...
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|