|
|
||||
|
||||
|
Itse on tullut hinkattua Bilteman 10v takuu satsi aika puhki, hylsyjä on mennyt halki joku 10...
CM:n tavallisia kamoja on jotain, kestänyt ihan ok, yks 1/2 räikkä tuli jo vedettyä ehtoo puolelle. Suurin osa on Pro:ta, pääasia, että on kaikki maailman koot ja mallit. Hemmetin käteviksi on osoittautuneet noi räikällä varustetut kiinto avaimet... Cobaltia ei ole kukaan vielä mainostanut? |
|
|
||||
|
||||
|
No ei sitä kestävyyttä pelkästään hypistelemällä voi tietää..
Hiljan ostin motonetista tuumakoon hylsysarjan, oli kyl ihan pasha. Bilteman joku vanha sarja ollu tosi kestävä, yhden hylsyn sain rikki kun koneella paukutin.. Houkuttaisi ostaa jokin pomminvarma iso sarja missä olisi kaikki oleelliset koot. Mutta ei hajuakaan minkämerkkinen ja mistä?
|
||||
|
||||
|
Pitäis vähän ostella uusia työkaluja, ainakin nyt kunnon hylsysarja ja räikkä. Mitkäs on hyviä työkalumerkkejä? K-Raudassa myydään nyt jotain Ironside ja Bahco merkkisiä sarjoja, onkohan ne ok?
|
||||
|
||||
|
Kamasa taitaa olla tunnetusti aika hyvä tuotemerkki vaikka nimi kuulostaa pilipalimerkiltä
|
|
|
||||
|
||||
|
Vaihtakaa c4:seen niin on milliset koot
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mistäs liikkeistä noita Kamasa työkaluja saa ostaa?
|
||||
|
||||
|
Quote:
Joo on mun C5:ssakin milliset, tarkennuksena siis vielä mun aikaisempaan viestiin, että haussa siis millinen hylsysarja
|
||||
|
||||
|
Kysy tuolta mikä on sinua lähinnä oleva myymälä.
Näyttäisi olevan elinikäinen takuu – mitä se sitten tarkoittaneekin? http://www.kaha.fi/cgi-bin/product/view.pl?bid=41 |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Jees, tänx. Näyttäis jälleenmyyjä löytyvän ihan Hyvinkäältäkin. Mitäs hintaluokkaa nuo Kamasan työkalut on? Ei ole varaa kuitenkaan ihan mielettömiä summia laittaa...
|
||||
|
||||
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|