|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tämmöistä minäkin olen kuullut... jätä sitten keväällä toiminnasta raporttia
Kilpa-ajot pitää nähdä, kuulla ja haistaa |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
http://www.youtube.com/watch?v=xm0ApRoPeds Näyttää tenso pelaavan
|
||||
|
||||
|
Quote:
![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
|
Denson tulpat näytti saaneen paljon kannatusta. Paljon olette pitäneet tulppien vaihtovälinä (vuotta/kilsaa)? Jos lähtisi korjaamaan lievää käyntihäiriötä uusimalla ekaks tulpat johtoineen ja bensansuodattimen.
Tulpat on nyt 16 vuotta vanhat ja vajaa 50 tkm ajetut eli lähes uudet Käyttöautolla on tullu joskus ajeltua lähes 200 tkm samoilla tulpilla ja hyvin kipinöi, vaihtamalla ei vaikutusta käyntiin tai kulutukseen... |
|
|
||||
|
||||
|
Minä ostin talvella densot K16PR-U11 ja vaihtaessa huomasin että kierre osa oli 16mm kun kiinni olleissa Champpioneissa RV17YC vain 10mm
![]() En siis uskaltanut laittaa niitä. Joten marssin motonettiin ja ostin NGK BPR5FS
1997 C5 5.7 6-speed supercharger 1986 C4 5.7 TPI Aut. Last edited by Jannesta : 14.08.2014 at 19:17. |
|
|
||||
|
||||
|
Delcot on ihan hyvin toiminut vakkarissa (heittomerkein)
Entiset mitkä toimi kans ok on jemmassa niin voi laitella tilalle mikäli olis jotain. Mun ajoilla ne vaan vanhenee korkeintaan, katsuri laittoi saman mittari lukeman kun viime vuonnakin. Muissa autoissa piti aina olla joku Bosch ym mut nykyään ei tiedä onko tehty kiinassa vai missä mikäkin osa. Ihan sama mut parempi olis kai Made In Finland laatutuote kohtuuhintaan. Onnistuis varmasti. |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|