|
|
||||
|
||||
|
No perskeles, kymppi paukkuu näköjään täälläkin täyteen, äkkiä se aika rientää hyvässä seurassa, kiitos siitä kaikille Teille!
![]()
|
||||
|
||||
|
Quote:
Sieltä simolinin palstalta taisi kyllä mekein kaikki aktiiviset aika äkkiä tänne hypätä.
|
||||
|
||||
|
Tarkastuksen tulos: kirjautuminen 1.4.2004. No... pitihän se arvata, että aprillipäivään piti odottaa.
|
|
|
||||
|
||||
|
Taustalta seuraillaan, hienoa että mukana vielä paljon uutta sekä vanhaa porukkaa.
|
|
|
||||
|
||||
|
On tää hieno foorumi! Isot kiitokset perustajille ja ylläpitäjille hienosta ja pyyteettömästä työstä. Kyllä meidän kelpaa...
![]()
Tallissa: - '57 Corvette - "Ihan kohta valmis" - '69 Corvette Stingray coupe 3-speed manual - "1 of 252" - '93 Corvette Convertible 40th Anniversary Edition https://www.facebook.com/profile.php?id=61559111398315 |
|
|
||||
|
||||
|
Mähän oon ollut Sharkkilainen vasta muutaman vuoden,
ja tää foorumi on paljolti "vastuussa" siitä että meikäläisenkin tallista nykyään muoviauto löytyy. Monenlaisia harrastetötteröitä on ollut vuodesta -78 lähtien, mutta nyt oon innokkaampi touhuumaan oman huussin ja muiden hurahtaneiden kanssa kuin aikoihin. Onneksi Olkoon 10 vuotias FinnShark, ja sen mukavat jäsenet ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Oho, kylläpäs se aika rientää. Eihän siitä oo ku pari-kolme (oho eipäskun kohta 8 ) vuotta, kun ostin ekan Corvetteni. En ois ostanu yhtään, saati kahta Corvettee ilman tätä palstaa.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Joku outo muistikuva on, että ihan sharkin alkuaikoina noi tietokannat tietyltä ajalta nollaantui ja piti rekisteröityä uudestaan (vai muistanko väärin?).
|
||||
|
||||
|
Quote:
Joku viba siellä taisi käydä joo. Itse olin alkuaikoina eri nimimerkillä ja sitten se lakkasi toimimasta joten loin uuden, tosin pienellä viiveellä näköjään |
|
|
||||
|
||||
|
Kesällä on isot 10 vuotiskemut?
Kilpa-ajot pitää nähdä, kuulla ja haistaa |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|