|
|
||||
|
||||
|
Kiitokset onnitteluista ja neuvoista. Laitan omaa viestiketjua muutamista päälimäisistä asioista jotka ovat jo nyt tiedossa.
Minulle juuri 69 on Ultimate muskeli Vette ja ainakin tässä vaiheessa tuntuu hyvältä, että etsiskelin autoa aika pitkään. |
|
|
||||
|
||||
|
Onnittelut
Itse jouduin vaihtamaan umpiot + oranssit parkit kirkkaisiin. Takasivuvalot on kelvannut punaisina. Eipä kyllä kaikki ole noita vilkkuja/umpioitakaan joutuneet vaihtelemaan... Ilmeisen tapauskohtaista nämäkin säännöt
|
||||
|
||||
|
Onnea hankinnasta
Mullakin meni kaikki markerit läpi keltaisena rekisteröintikatsastuksessa
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kirjaisimet/numerot pitää olla vähintään 8 mm korkeat. Mulla löytyy satsi, jos lainata haluat... |
|
|
||||
|
||||
|
Lisää romipuskuria, hyvä
Takasivuvaloihin teippiä katsastuksen ajaksi |
|
|
||||
|
||||
|
On hieno!!! Hieno värikin!
|
|
|
||||
|
||||
|
Hieno homma että auto on saatu matkaan. Näyttää todella hienolta kuvissa. Apua ja kannustusta löytyy myös jatkossa. Palataan asiaan kun auto on suomessa
![]()
|
||||
|
||||
|
Superia, onnittelut!!
|
|
|
||||
|
||||
|
Onnea hienon hankinnan johdosta!
Mulla meni omassa -69ssä viime kesänä myös rekisteröintikatsastuksessa kaikki valot läpi sellaisenaan...keltaiset parkit edessä ja punaiset sivuvalot takana yms. |
|
|
||||
|
||||
|
Takasivuvalot saa vaihdettua keltaisiksi, jotka kelpaa. Finnvettestä keltaiset muovit tilalle, eikä maksa paljon. Katso kuvasta omani!
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|