|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Olen huomannut ihan saman. Tarkemmin ei ole edes uskaltanut laskea kulutusta. Tulee vaan paha mieli kun seuraavaksi alkaa laskemaan kuinka paljon se rasittaakaan kukkaroa |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Kovat on kulutukset. C4 (anteeks ei tarkoitus häiritä mut likimain -87) vertauksena menee n.7-8 matkassa mut pitää olla tosi rauhallinen. Kaupungissa 22-65 näyttää kone riippuen polkimen asennosta. Reilut 20. Iso tila auto vie 6-7.
Nyt kun on se osasto rikki-pimeenä niin nollaa vain, aika pieni kulutus |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tuo 5/6 pykäläinen ois kyllä mukava, kerropas Poppamies tiivistettynä miten menis BorgWarner 4-lovisen tilalle pikkulohkoon?
|
||||
|
||||
|
TKO resepti: Kardaanin lyhennys&tasapainotus keikka 100-150€.
Kepin nikkarointi semi ilmainen, nuppi käy vanhastakin, uusi Hurst nuppi 55€ tjsp. Itse laatikko 2300€ nurkilla jos oikein muistan ilman suurempaa hinnan muutosta. Oliko Borgwarner 26-rihlaisella akselilla? jos on niin ei kytkin kuluja ellei muuten tarvetta, pelkkä levy maybe 150€, asetelman kanssa reilu 300€ puolin ja toisin riippuu valmistajasta ja tasosta. Mark williams purettava billet yoke 320€ noin Seka ristikko 40€ Silmä laakeri 20€ Laatikko palkki (kiinteä) vaati sepitystä, tarvii saada purettavaksi, Itse tehden noin 10€ tarvike kustannukset. Laatikko kannake vaatii pidennystä/uuden pidemmän teeseitsemiehelle 10€ tarve-aines kustannukset. Öljyt, sisäänajo&lopulliset, ATF 6€/ltr tjsp, synchromesh jonkin verran tyyriimpää Kardaanitunnelia tarvii avartaa, konsoli kansi ei vaadi toimenpiteitä.
|
||||
|
||||
|
Aika vähällä menee.
Mulla meni oikein kevyellä kaasulla maantiellä 16,5/100km (80-90km/h). Normiajoissa ei alle 26 L/100km koskaan, mutta enempiki sai meneen heleposti. 427 + 4-vaihdetta ja 3.08
|
||||
|
||||
|
Minulla ei suoranaista maantieajoa juurikaan tule, vaan enemmänkin sekä että. Keskikulutus on ollut siinä 14-15 litran välillä.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Quote:
Jatketaan me pojat vaan samaan malliin... |
|
|
||||
|
||||
|
Mittasin muutama päivä sitten Helsinki-Hirvaskangas -välillä ~11 litraa sataselle. Vähemmän kuin odotin.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Hienoa. Ei paha kulutus matkalla. Mites meteli niillä sivuputkilla.? Sain oman kipponi syönnin hiukan alle 15 kun säädettiin, pitää vielä kokeilla pienempiä suuttimia. Kiitos sinulle ja kaikille asiallisesta vastauksesta. Olen saanut paljon asiallisia vastauksia ja YV viestejä. ps. pitänee lopettaa kirjottelu tänne, poistua ja vaihtaa palstaa kun joitain näköjään ärsyttää tai on tarve kommentoida kaikkea. Minä kun en tiedä kaikkea, siksi kyselen. -reima- Last edited by SeReNi : 26.07.2014 at 20:09. |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|