|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Eipä tossa paljoa ole suunnitteilla, Penkithän verhoilutin viime talvena. Jos kerkeis talvenaikana käydä läpi ton ruiskupatin niin sen vois roiskasta keulille, mutta tuskin on aikaa vielä tänä talvena... Mittariston lasit kyllä pitää käydä läpi ja kick panelit verhoilla... Toi -57 taitaa viedä suurimman huomion tänä talvena... |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mulla on jo tehty kanssa noi osa-listat vetteen..,4 sivua A4 paperia...
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ja alussa lukee: Rakas Joulupukki... |
|
|
||||
|
||||
|
GJ..Ettetsä olis vaan käyny mun koneella urkkimassa veten osatietoja ku sä tiesit jo ton alkupätkän
Kohtahan sen näkee mitäs se pukki joulukuusen äärelle kantaa..hohhoijaa..
|
||||
|
||||
|
Quote:
Pistäppä mulle osapuutteesi vaikka YV:nä tai s-postiin niin katotaan pystynkö jeesaamaan... |
|
|
||||
|
||||
|
S-posti ois ehkä helpompi tapa ku nää olistat menee muuten sekasin..Oon hinnotellu ne ja tälleen ni joutuu muokkaa vähän siitä syystä..
No mikäs on osoite jonne tietoa laitetaan tulemaan. bulldog's mistäs firmasta sulla on tullu tilattu osaa viiskasiin??Itse olen miettinyt Corvette Centralia,onko kokemuksia kellään?
- Last edited by Corvette63 : 08.12.2005 at 17:33. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Itse olen ostellut ainakin Zip:iltä, J&D Colrvetelta, Pacific Corvetelta ja Corvette Centralilta on joskus jotain pientä tullut.Ja tietenkin E-Baytä Ihan OK toiminut ainakin minun kohdallani, ei suurempia ongelmia. P.S. Tsekkaa YV:s |
|
|
||||
|
||||
|
Bulldog's, tilasitko muuten noi sun penkkien päälliset jenkeistä, vai teetitkö verhoilijalla vaan alkuperäisen näköset päällykset täällä Suomessa?
"1958 SEAT COVER - VINYL (ND) " http://www.parts123.com/parts123/yb.dll?parta~partsort siis eka tuote tässä listassa, kannattaako ostaa tollaset? Kokemuksia?
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|