|
|
||||
|
||||
|
Joo kyllahan meilla kaikki videot on tallessa. Vuosi koosteita on Kolmannesta Corvette meetista lahtien joka vuodelle pois lukien viime vuoden. Taitaa ensimmainen video olla jopa ennen C5 vetten aikaa.
|
||||
|
||||
|
Terve Mikko ! Samoin kuin KTM , meikäläinenkin joskus miettiny mitä teille kuuluu ? Veljes taisikin olla nyt viime syksynä Ahvenanmaan reisulla meidän mukana? Kouvolan meetinkistä sulla taitaa olla selllanen videopätkä missä sä oot mun Corveten kyydissä , vai ? Sen mielelläni näkisin vielä joskus
|
||||
|
||||
|
Joo se on kuulemma pyorinyt siella viela meiningissa mukana. Muistan kylla etta jossain vaiheessa olen ollut sinun kyydissa Vette64 ja muistaakseni taisit viela vedattaa aika hyvin siina videolla.
tietoa vettesta.... No se on '91 ja alkuperainen Las Vegas auto. Olen periaatteessa auton toinen omistaja ja mittarissa on tallahetkella about 35k miles. Ostin sen taysin vakiona ja tahan mennessa olen siihen laittanut kolmeen tuuman B&B putkiston ja SLP:n ilman oton...
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ou jee.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Millainen on SLP:n ilmanotto? Ottaa ilman samasta kotelosta, kun jäähdyttäjä tai? |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mulla löytyy toi video, menee aika nätisti, tietysti taajama-alueen rajoituksia noudattaen... |
|
|
||||
|
||||
|
Jos "veli" kuulolla, niin olisi tosi hienoa saada kaikki puuttuvat jaksot omiin kokoelmiin, tietysti korvausta vastaan!
|
|
|
||||
|
||||
|
Onko mitään mahdollisuuksia saada näitä pätkiä esim nettiin, vai sitooko näitä pätkiä vahvat tekijänsuoja lait
Kilpa-ajot pitää nähdä, kuulla ja haistaa |
|
|
||||
|
||||
|
Toi reissu olis iham hieno homma,
Keväällä tuli oltuu Vegasissa viimeks ja pakko todeta että kyllä siinä pitäjässä on loistvat puitteet tapahtumalle! (jos vain liikennekkin pelais... Onko teillä millaiset sopparit huoneitten suhteen? meinaan että onko joku SPECIAL PRICE? Vaikkakin halpa kylähän tuo on asustaa... |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|