|
|
||||
|
||||
|
Voin auttaa arvioinneissa, jos ja kun päätät jotakin ehdokasta tutkia tarkemmin.
Corjaamo@vettepeikko.fi MPA@cfc.fi http://www.vettepeikko.fi 1969 C3 cabriolet, C31, C60, M21, J50, N37, U69, 973/zQ4 1 out of 6. Museoajoneuvo 1968 C3 coupe 427 L71, F41, M21, N40, U79, A01, 978/Black museoajoneuvo, näyttelyvoittaja 1987 C4 coupe autom museoajoneuvo 1966 MK1A Sunbeam Tiger projekti 1971 Honda Monkey Z50A |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Seinäjoella asustelen, ja hieno olisi tosiaan päästä vaikka jonkun autoa vilkaisemaan niin pääsisi vähän kärylle millaista peliä on hankkimassa. Muutenkin mahtava foorumi ja meininki teillä täällä kun uusi kaveri otetaan näin hienosti vastaan! |
|
|
||||
|
||||
|
Talvellakin pärjää ilman luistonestoa, kun on hyvät nastarenkaat, niin eipä sitä luistonestoa kesälläkään tarvitse. Vakiomoottorisella siis.
L-98 näytti kuluttavan talvella kaupunkiajossa 4 kuukauden aikana 18,6 litraa sataselle. Kesällä maantieajossa 1800 km matkalla 7,8 litraa sataselle. Aikamoinen haitari. Luulen ja arvaan hatusta, että LT-1 kuluttaisi 0,1 - 0,3 litraa vähemmän, koska on uudempaa tekniikkaa. Kattelin nettiautosta ja silmään sattu tämä. En tiedä yhtään ko. autosta, enkä muistakaan nettiautossa olevista C4:sta, mutta jos nettiauton ilmoituksen perusteella valitsisin itselleni nelkun, niin se olisi tuo sininen, JOS se olisi manuaalivaihteinen. Kannattaa käydä katsomassa useampaa kuin kolmea autoa, eikä kannata ostaa sitä ensimmäistä, ei ainakaan ennenkuin on katsonut muitakin vaihtoehtoja ja todennut, että kyllä se ensimmäinen oli sittenkin paras Sitten kannattaa tietenkin ostaa se mikä miellyttää itseään eniten. Väri, vaihteisto, avo/coupe, L-98/LT-1, Early/Late. Ennen tykkäsin väännöstä, nykyään tykkään tehosta ja kierroksista, joten valintani olisi L-98:n sijaan LT-1. Se 4000 rpm tulee aika paljon nopeammin vastaan kuin 5500 rpm. Siitäkin huolimatta luulen, että seuraava Corvetteni on Last edited by janiv : 08.05.2015 at 22:56. |
|
|
||||
|
||||
|
Osta tuo minun -91 late ulkonäkö ja sisusta. L-98 Viimeinen oikealla jakajalla vähemmän sähköjä 6v manuaali. Moottori muuten tehty LT-1 suuntaan.
ilmoituskin lienee jossain tuolla markettiosastolla.
1991 Triple Black Six Speed Corvette Coupe (ex) 2008 Triple Black LS3 SC Z51 3LT Corvette Coupe 2015 Triple Black Gmc Sierra Denali 4x4 2500HD 6.6 CC. 2012 Triple Black Chevrolet Silverado 2500HD 6.6 Duramax 4x4 Crew Cab Rocky Mountain. (ex) 1995 Chevrolet Silverado 2500 4x4 6.5L Detroit Diesel 1989 Black Mercedes Benz G-Wagon W460 250GDT. (Ex) 2006 Black Jeep Grand Cherokee Limited 5.7L HEMI (ex) 2006 Black Chevrolet Silverado 6.6 Duramax Crew Cab 4x4 (ex) |
|
|
||||
|
||||
|
Omaa silmää miellyttää enemmän early kuin late malli.Tuo earlyn keula upotettuine valoineen on jotenkin häijympi....perässä taas enempi särmää kuin latessa.Laten keulasta tulee liikaa Nissani mieleen...Itellä ollut molempia malleja pari kappalettaNo makuasioita...molemmista ajanut aika ohi mutta jos neloskoppasen laittaiain niin early ehdottomasti...tehot saa molemmista kohdilleen jos ei tehdashummat riitä.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Näyttö onnistuu hyvin. Kuljen usein siellä suunnalla. Mikäli tulevana sunnuntaina on kelit kohdallaan, voin pyörähtää siellä. |
|
|
||||
|
||||
|
Punaiset rauhallisesti antaa suuntaa takavilkut liikennevaloissa. Ylämäkeen voi L98 kiihdyttää ja mikä vääntö. 5sec kai sataseen. Ritariässämittaristo. Parkit vilkuissa,punaiset äärivalot takasivulla, (jenkkituonti josta klaarattiin katastuksessa) Lyhyt kilpi ja jos meinaa seisottaa niin mielellään syksyllä katsastus niin keväällä ei tarttee kun hilpasta.. Ennen oli Helmikuu mut kerkis 9 saamaan, 12€.. Ja värillä ei väliä kunhan on punainen.. Se on vaan pesun puolesta mustan lisäksi kai työläin. Tulpat oli hankala vaihtaa mut hihna taas easy beasy. Mielellään kuiva lämmin talli. Katos kelpaa mut aina pölyt ja tiplat nytkin.
Talveksi on mut kesäkatos vähän huono kun pitäis olla muoto Wolf coverilla aina mut sit ei voi ihailla.. Jotain mietin omasta. Muut on varmaan parempia? Ja näytä sit mikä tuli! Edit: Jokakeväisestä autokuumeesta on päässyt kun käy vain tallista, hinta ei tipu jos sillä väliä olis. Makuasia kunhan on itse tyytyväinen ja ohikulkijat kattoo kateellisena "miljonääriä" vaik onkin kympin pulkka ja tytöillä päät kääntyy Last edited by PR1 : 09.05.2015 at 10:56. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mä en nyt enää jaksa tuota "viis sekkaa sataseen". Sillä ei vaan ole mitään todellisuuspohjaa. Ei. Ei. Ja vielä kerran ei. Yksikään L-98 ei mene vakiona viiteen sekkaan 0-100 km/h. Piste. (Eikä edes lähelle viittä sekkaa pääse vakiolla, tiukkaa tekee jo kuuden sekan alitus.) Mä olen päässyt parhaimmillaan 4.99 s 0-60 mph (0-96 km/h) L-98:lla +300 hp kombinaatiolla parhaassa varttimailivedossa 13.51 s @ 170 km/h, 2.00x s 60 ft. Vakio L-98 ei vaan pysty siihen. Ei.
Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams
|
|
|
||||
|
||||
|
Jos Oulun alueelta löytyy kiinnostavia kandidaatteja etenki early autoja niin voin käydä vaikka katsomassa. Mulla oli 5vuotta -87 automaatti jota jonkin verran ite fiksailin. Kohtuullinen perstuntuma miltä ehjän early C4n pitäisi kouraan tuntua.
|
||||
|
||||
|
Mulle väitti aikoinaan yks "asiantuntija" että L98 Vette o seittemä sekunni auto...aika jyrkästi totesin että asiantuntemusta saisi kerätä hieman lisää. Mutta juu alle kuue sekunni on aika tiukasa. Palijokoha tarvis tehoja että alle viis? Femmojen ja kutosten arvoja ei voi oikein suoraan verrata. 350 iihahaata? Riippue tietenki rengastuksesta jine.
Makosaa evästä...www.solutionfoods.fi MRE ruoat...missä ja milloin vain! Sharkkilaisille tilaa 4, saat 5! (Tai tilaa 8 saat 10 jine...) Laita tilauksen lisätietoihin Finnshark ja haluamasi kaupanpäällismaku/maut. |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|