|
|
||||
|
||||
|
Niitä hintoja mitä mä oon joskus nähny tosta autosta..Ei ole todellakaan paha hintanen, suorastaan halpa kuntoonsa nähden
|
||||
|
||||
|
Siistiltähän tuo näyttää, edelleen! Taitaa olla sama auto jota mun oli tarkoitus mennä katsomaan keväällä '02 kun omaani ostin. Kävi niin että la oli tarkoitus mennä autoa katsomaan ja to iltana sain soiton että auto oli myyty... Jos ei olis myyty niin nyt saattais mulla olla tallissa keltainen '68 tälläkin hetkellä...
![]()
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Quote:
Eihän se ulkonäkö, vaan omistajan toiveet! Konehuoneen kuvaa katsellessa tuli mieleen vanha sanonta(Ei uudelle omistajalle): If it does'n run, Chrome It! Tämä vaan kevennyksenä! Onnea "uuden" auton omistajalle!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Siisti ku sika pienenä ja pannuhuoneesta päätellen pidetty ilmeisen hyvää huolta. Eikun kumia katuun vaan kun kevät koittaa
Ainoa ihmetys on, että missä ihmeen välissä näillä leveyksillä on ollut noin keväiset autonkuvauskelit.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tampereelta tää on alunperin kotoisin, eli veikkaan, että on sama peli.
avo C5 ----------------------------------- Ex- 72 avo 350 aut. Ex- 93 avo 350 aut. Ex- 68 coupe 509 & Tremec TKO600 Ex- 92 avo 350 aut. Ex- 68 avo 427 man. Ex- 86 avo 350 aut. Ex- 89 HG 883 Sportster Hugger Ex- 74 Pontiac FB 455 |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tais tosin silloin olla Lappeenrannassa kun sitä kyselin, muistaakseni... Tampereella se ei ainakaan ollut, muuten olisin käynyt sen katsomassa heti kun ilmoituksen näin!
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tampereelta siirty Julkujärvelle, sieltä jonnekin sitten Suonenjoelle ja nyt täällä.
avo C5 ----------------------------------- Ex- 72 avo 350 aut. Ex- 93 avo 350 aut. Ex- 68 coupe 509 & Tremec TKO600 Ex- 92 avo 350 aut. Ex- 68 avo 427 man. Ex- 86 avo 350 aut. Ex- 89 HG 883 Sportster Hugger Ex- 74 Pontiac FB 455 |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Toi jonnekin on varmaan se mistä mä sitä silloin kyselin. Saattoi olla niinkin että omistaja asui Kuusankoskella, mutta auto oli talvisäilössä Lappeenrannassa tms. Onko auto ollut Julkujärvelläkin! Mielenkiintoista, tuli meinaan itse asuttua Julkujärvellä pari vuotta, tosin silloin oli jo oma vette, eli en ole asunut siellä samaan aikaan sinun nykyään omistamasi auton kanssa...
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|