|
|
||||
|
||||
|
Moi GJ!
Odotin,että näen autos Tampereella.Mutta olit kai sairastunu?Mistä sä oot hommannu ton alumiinisen syyläris ja mihin hintaan noin?Voin laitta sulle kuvia Pistevöiden kiinnityksestä/selostuksen jos haluut.Siinä ny mitää ihmeellistä oo mutta sullakin näyttää noi läpiviennit olevan valmiina nois Recarois. |
|
|
||||
|
||||
|
Kyllä niitä hienoja silti onneksi riittää. Alkaa vaan mielestäni oleen liikaa "samba-meininkiä". Harmi kun ei tulut tarkemmin kierreltyä parkkipaikalla, kun sielläkin hienoja autoja näytti olleen
|
|
|
||||
|
||||
|
Mun mielest toi show oli aivan loistava ja sai nähdä ihan oikeaa rakentelutaidetta ja sit siel oli viel itse rakentelijat paikalla et pystyi myös vaihtamaan hieman ajatuksia
|
||||
|
||||
|
Kävin tänä vuonna molemmissa näyttelyissä ja tykkäsin itse enemmän tuosta Tampereen tapahtumasta. Helsingin näyttelyssä pännii ne mustat väliseinät ja hämärä valaistus. Tampereella näyttely on vähän tiiviimmin pakattu mikä on mun mielestä ihan ok. Vette klubin osastokin oli tosi hieonosti tehty!
|
|
|
||||
|
||||
|
Minä kävin kanssa molemmissa näyttelyissä. ACS hämärä valaistus on vähän huono jos kuvia meinaa ottaa. Tampereen näyttelyä pidin kanssa parempana, kuten jo usean vuoden ajan ollut.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Terve tami, vahingossa deletoin sun mailis... http://www.corvettefinland.com/ |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Samba on ihan kiva juttu kun ollaan riossa karnevaalien aikaan, mutta munkin mielesta ton metrilakuin vois lyhentaa 5cm:iin ja possujunan unohtaa kokonaan ja sambailla vaikka sitten myohemmin illemalla messujen jalkeen! |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Stadissakin tuli silloin torstaina juteltua monen muun harrastajan kanssa, kun kaikki viimeistelivat omia pelejaan. Mutta muuten viikonloppuna ei paljoa heita enaa nakynytkaan... |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
On se ihme vaan, kun 100% messuilla kavioista kiroaa noita mustia ratteja ja silti vuosi toisensa jalkeen niita vaan siella pidetaan |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
:yes: |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|