|
|
||||
|
||||
|
Toi sininen vette on ollu mun tallissa vuodesta 98. Siitä on ton kuvan jälkeen poistettu toi popniitti viritys (+kassillinen muita edellisten omistajien virityksiä). Kuva autosta nykykunnossaan löytyy esim tän foorumin Yyterin vuoden 2004 meetistä. Auto ei viime kesänä paljoa liikkunu johtuen siitä, että koko koelauta pistettiin paloiksi ajokauden alussa mystisen sähkövian vuoksi. Toivotaan että tänä vuonna maileja tulisi hieman enemmän.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Silloin sitä virtaa riittii.. Legendaarista "LEIRINTÄALUEELLA HILJAISUUS" kehoitetta oon nauranut monet kerrat Lupaan hellittää hieman otetta mopedin sarvista seuraavassa miitingissä minne pääsen omalla veskillä |
|
|
||||
|
||||
|
Rajun näköinen on myös tuo keltainen -68, jossa 67:n BB Stinger-konepelti! Onkohan vielä liikenteessä samassa kuosissa?
|
||||
|
||||
|
Quote:
Lauantaina sitten näät... |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tässä Carlokselle pieni sneak preview: ![]() Kuva on parin vuoden takaa, Corvetten 50v juhlista Affenistolta.
1969 Convertible, L46 + Muncie M-20 Last edited by Vette69 : 22.02.2006 at 11:23. |
|
|
||||
|
||||
|
Vastahan tuosta "Tipistä" oli juttua kasissa
![]()
|
||||
|
||||
|
Quote:
Toivotaan näin! |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Missäs numerossa juttu oli? On kokonaan lipsahtanu mun silmieni ohi... ![]()
|
||||
|
||||
|
...ja renkaat savuten...VERY NICE...tohon minäkin pyrin omallani tässä kevään aikana... uusi High Rise imusarja tuli jo bongattua palstaltamme...ja uusi 650 kaasari...ja mitähän vielä...siittä se lähtee...odotan paljon Mansen meetistä liittyen koneiden viritykseen ja tehonlisäykseen...
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|