|
|
||||
|
||||
|
Quote:
No kerro sitten, en keksi millään! Motonet? ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kysäs onko kellään TPIS julkaisemaa "insider hints" viritysläpyskää. Omaa 90stäni sormeilin sen avulla ja varmaan jonkun hevosen sain jopa plussaakin. Oman läpyskäni olen ikävä kyllä kadottanut. Tai tilaa oma tästä: http://www.tpis.com/index.php?module...Category=Books |
|
|
||||
|
||||
|
Onko tuosta fresbeen poistosta jotain hyötyä??
|
|
|
||||
|
||||
|
Mä myin mun vihjekirjan jokin aika sitten. Olin jo kalunnut vihjeet läpi ja iskoistanut ne takaraivoon.
Kyllä frisbeen poistosta on hyötyä. Vanhemmissa enemmän kun se on niissä painavampi, mutta sehän on vaan turhaa pyörivää massaa. Vaikka se ei nyt vapauttaisi kauheesti heppoja, niin voi tuoda / tuo kierrosherkkyyttä lisää. Kokeileppa pistää siihen frisbeen tilalle 50kg levypaino ja kato miten pulkka ottaa kierroksia sen jälkeen!
|
||||
|
||||
|
Quote:
Camaro Z28 IROC-Z 1986, 350 TPI+TH700 ex Corvette 1995, 350 LT4 supercharged+ZF S6-40 ex Camaro Z28 1998, 346 LS1+Tremec T-56 ex Camaro SS 2010, 376 LS3+Tremec TR-6060 Pontiac Trans Am 1973, 440 BBC+Tremec TKO-600 Kawasaki Ninja 2000, ZX12R |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
No Racers Placehan se. kaikille tiedoksi, jos ette vielä tienneet Vai ei vastata, kokeile Webmaster@racersplace.fi se tulee mun koneelle, varmasti kerkeen vastailemaan, kun mulle niit posteja tulee noin 3 viikossa. Makelle kun tulee joku 3miljoonaa postia ja 13 tuntia puheluita päivässä niin ei välttämättä ole ihme jos ei ihan kaikkiin kerkee vastailemaan. Ikävä sinulle pahoittelut Maken puolesta |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kannattaa olla vähän kriittinen näiden suhteen muuten huomaa tallinsa lattialla kaikki niiden mainostamat roinat. En huomannut tuosta läpyskästä että olisivat epäilleet yhdenkään romppeensa aikaansaamaa merkittävää tehonlisäystä. Oma kappaleeni on v.93 ja nykyisinhän näitä antiikkisia TPI juttuja ei liiemmin vastaan kävele. Mielestäni tuollaiset "puolueettomat" julkaisut "How to build horsepower" David Vizard sekä Hot Rodin "Horsepower Handbook" antavat myös sen tärkeän toisen mielipiteen eivätkä aivan suoraan kehu mitään laitevalmistajaa.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Camaro Z28 IROC-Z 1986, 350 TPI+TH700 ex Corvette 1995, 350 LT4 supercharged+ZF S6-40 ex Camaro Z28 1998, 346 LS1+Tremec T-56 ex Camaro SS 2010, 376 LS3+Tremec TR-6060 Pontiac Trans Am 1973, 440 BBC+Tremec TKO-600 Kawasaki Ninja 2000, ZX12R |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|