FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > C4 (vuosimallit 1984-1996)
User Name
Password

C4 (vuosimallit 1984-1996) Corvette C4 & "King of the Hill" ZR1

Reply

Thread Tools
Old 02.03.2006, 11:09
groovyjay's Avatar
groovyjay

Quote:
Originally Posted by nipa79
?

No kerro sitten, en keksi millään! Motonet?
Reply With Quote
Old 02.03.2006, 11:14
Pappatunturi's Avatar
Pappatunturi Pappatunturi is offline
Laihian metalli since1950

Pappatunturi tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääPappatunturi tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Quote:
Originally Posted by Kjell
Kannattaisiko ottaa ne etukatit pois ja laitta putket tilalle kun olen kullut, että ne voisi olla tukossa. Autossa on muuten katti poissa ja olen laittanut tuppla putket koko matkan.Tai onko peltipakosarjasta mitään hyötyä ja onko ne niin pitkät, että etukatit lähtevät pois samantien. Autosta olen ottanut se freesbeen pois ja tehnyt sen TBn vesiohitus ja 10 asteen ennakko. Kannataisiko siihen vielä laittaa, joku KN tai vortex rammer vai onko se vain rahan haaskausta ja vielä se plenum pitääisikö sekin portata. KIITOS ETUKÄTEEN!!!

Kysäs onko kellään TPIS julkaisemaa "insider hints" viritysläpyskää. Omaa 90stäni sormeilin sen avulla ja varmaan jonkun hevosen sain jopa plussaakin. Oman läpyskäni olen ikävä kyllä kadottanut.

Tai tilaa oma tästä:
http://www.tpis.com/index.php?module...Category=Books

Reply With Quote
Old 02.03.2006, 11:55
red89's Avatar
red89 red89 is offline
Aktivisti

red89 on oikealla tiellä
Onko tuosta fresbeen poistosta jotain hyötyä??
Reply With Quote
Old 02.03.2006, 17:07
Rokka's Avatar
Rokka Rokka is offline
Aktivisti

Rokka on oikealla tiellä
Mä myin mun vihjekirjan jokin aika sitten. Olin jo kalunnut vihjeet läpi ja iskoistanut ne takaraivoon.

Kyllä frisbeen poistosta on hyötyä. Vanhemmissa enemmän kun se on niissä painavampi, mutta sehän on vaan turhaa pyörivää massaa.
Vaikka se ei nyt vapauttaisi kauheesti heppoja, niin voi tuoda / tuo kierrosherkkyyttä lisää.

Kokeileppa pistää siihen frisbeen tilalle 50kg levypaino ja kato miten pulkka ottaa kierroksia sen jälkeen!
Old 02.03.2006, 20:32
LT-1's Avatar
LT-1 LT-1 is offline
Konkari

LT-1 on oikealla tiellä
Quote:
Pelkkä puhdistus aine 12oz 7,7¤. 32oz 11,50¤. Kerronkoko vielä mistä
Kerro vaan, ja kerro myös miksi teillä on sivuillanne E-mail osoite kun ette kuitenkaan vastaa kyselyihin. Tulkitsen silloin että myytte ei oo:ta. Toiste tilaan suoraan Jenkeistä kuten ennenkin. Periaatteessa haluaisin kannattaa kotimaisia yrittäjiä, mutta jos palvelua ei ole niin Visa-kortilla sitä palvelua saa kotiovelle saakka.
Camaro SS 2010, 376 LS3+Tremec TR-6060
Pontiac Trans Am 1973, 440 BBC+Tremec TKO-600
Kawasaki Ninja 2000, ZX12R
Reply With Quote
Old 02.03.2006, 21:10
poppamies's Avatar
poppamies poppamies is offline
Colaholist

poppamies on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by LT-1
Kerro vaan, ja kerro myös miksi teillä on sivuillanne E-mail osoite kun ette kuitenkaan vastaa kyselyihin. Tulkitsen silloin että myytte ei oo:ta. Toiste tilaan suoraan Jenkeistä kuten ennenkin. Periaatteessa haluaisin kannattaa kotimaisia yrittäjiä, mutta jos palvelua ei ole niin Visa-kortilla sitä palvelua saa kotiovelle saakka.

No Racers Placehan se. kaikille tiedoksi, jos ette vielä tienneet

Vai ei vastata, kokeile Webmaster@racersplace.fi se tulee mun koneelle, varmasti kerkeen vastailemaan, kun mulle niit posteja tulee noin 3 viikossa.

Makelle kun tulee joku 3miljoonaa postia ja 13 tuntia puheluita päivässä niin ei välttämättä ole ihme jos ei ihan kaikkiin kerkee vastailemaan. Ikävä sinulle pahoittelut Maken puolesta
Reply With Quote
Old 03.03.2006, 20:13
Vet's Avatar
Vet Vet is offline
Hot Rod

Vet on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by Pappatunturi
Kysäs onko kellään TPIS julkaisemaa "insider hints" viritysläpyskää. Omaa 90stäni sormeilin sen avulla ja varmaan jonkun hevosen sain jopa plussaakin. Oman läpyskäni olen ikävä kyllä kadottanut.

Kannattaa olla vähän kriittinen näiden suhteen muuten huomaa tallinsa lattialla kaikki niiden mainostamat roinat. En huomannut tuosta läpyskästä että olisivat epäilleet yhdenkään romppeensa aikaansaamaa merkittävää tehonlisäystä. Oma kappaleeni on v.93 ja nykyisinhän näitä antiikkisia TPI juttuja ei liiemmin vastaan kävele.

Mielestäni tuollaiset "puolueettomat" julkaisut "How to build horsepower" David Vizard sekä Hot Rodin "Horsepower Handbook" antavat myös sen tärkeän toisen mielipiteen eivätkä aivan suoraan kehu mitään laitevalmistajaa.
Old 03.03.2006, 20:35
LT-1's Avatar
LT-1 LT-1 is offline
Konkari

LT-1 on oikealla tiellä
Quote:
No Racers Placehan se. kaikille tiedoksi, jos ette vielä tienneet

Vai ei vastata, kokeile Webmaster@racersplace.fi se tulee mun koneelle, varmasti kerkeen vastailemaan, kun mulle niit posteja tulee noin 3 viikossa.

Makelle kun tulee joku 3miljoonaa postia ja 13 tuntia puheluita päivässä niin ei välttämättä ole ihme jos ei ihan kaikkiin kerkee vastailemaan. Ikävä sinulle pahoittelut Maken puolesta
No hyvä että selvis tämä. Vetteharrastajalla tarviketoimittajia ei todella ole liikaa Suomessa.
Camaro SS 2010, 376 LS3+Tremec TR-6060
Pontiac Trans Am 1973, 440 BBC+Tremec TKO-600
Kawasaki Ninja 2000, ZX12R
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools

Posting Rules