|
|
||||
|
||||
|
Onnittelut Mikolle uudesta pestistä! Tästä lähdetään jatkamaan kohti uusia koitoksia!
|
||||
|
||||
|
Onnittelut myös uudelle puheenjohtajalle! Jatketaan tästä ja katsotaan mitä saadaan aikaan
|
||||
|
||||
|
Onnea täältäkin sinne uudelle PJ:lle !
Ota rennosti äläkä turhia pingota , tää on vaan harrastus... Ja täältä heruu apuja tarvittaessa.
|
||||
|
||||
|
...Congrats Mikolle!! ...toi GJ:n laittama kuvakin on alan aitiopaikalta...Olympia-terminaalin legendaarisesta vinoparkista...ei muuta kuin tsemppiä...
|
||||
|
||||
|
Onnea
Mites muu hallitus ja kokous muuten? |
|
|
||||
|
||||
|
Niin se aika kuluu ja taas on aika kirjoitella tähän topiciin.
Nyt on taas vuosikokous pidetty ja uusi hallitus valittu. Tänä vuonna oli sitten se hetki kun oli minun aika muuttaa taas harrastuksen suuntaa. Suunnan muutos tapahtui siirtymällä sivuun PJ:n tuolilta ja siirtyä pois clubin hallituksesta. Nämä menneet vuodet clubin hallituksessa ovat olleet antoisia ja mukavia. Kuitenkin työtilanteet yms. vaikuttivat päätökseen jättää hallitus ja antaa itselle vapaus valita lähdetäänkö tapahtumaan vai ei. Tuskin osallistuminen olisi ollut ylitsepääsemätöntä, mutta en inhoa mitään niin paljon kun täyttämättömiä lupauksia ja en halunnut missään tapauksessa joutua siihen tilanteeseen jossa lupailen asioita joita en sitten pidäkään. Tähän puheenjohtajan vaihtumiseen ei liity minkäänlaista draamaa tai epäselvyyttä. Pitkän pohdinnan ja useiden keskusteluiden (esim. Kurkiksen kanssa) olen päätöksen tehnyt aivan itse ja eilen kokouksessa omin sanoin kertonyt osallistujille pois jäännistäni. Clubilla on nyt loistava uusi puheenjohtaja, joka aivan varmasti hoitaa asiat vielä paremmin kun allekerjoittanut. Ei ole kuitenkaan minun tehtäväni tiedottaa hallituksen nykyisestä kokoonpanosta, vaan sen he hoitavat aivan itse. Varmaan heti kun eiliset huurut alkavat haihtumaan niin tieto löytää tiensä tännekin. Suuret kiitokset kaikille tuesta näinä vuosina. Näemme tietysti tapahtumissa kuten ennenkin, mutta meikäläinen vaan eri roolissa. Kivaa on ollu ja kivaa tulee olemaan jatkossakin. Mikko Stenfors
|
|
|
||||
|
||||
|
Kiitokset Mikko asiallisesta toiminnasta ja onnea uudelle PJ:lle!
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Kiitokset Mikolle!
Ketäs uuteen hallituksen valittiin?
|
||||
|
||||
|
Quote:
Hallitus kommentoikoon kun krapula hellittää.
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|