|
|
||||
|
||||
|
Tässä muistilistaa:
-testaa että kaikki nippelit ja nappelit toimii -palaako service engine valo -sisustan yleinen kunto (penkkien verhoiluttaminen ja uusien sisustan karvojen hommaaminen maksaa aina lisää) -lähtee kertalaakista käyntiin -ajossa ei nyi/pätki/käyttäydy muutenkaan ihmeellisesti (optispark menossa?) -muista ajaa moottoritiellä sillä siellä tärinät tulee hyvin esille mikäli tuossa avossa on jotain "alustavikaa". Pahimmassa tapauksessa vanteet voi olla kierot/pyörälaakerit mäsänä, jotka molemmat kustantaa aika paljon. -käy kaikki vaihteet läpi ajossa ja muista nyt ainakin kerran "polkaista" niin tulee tuntumaan että onko kaikki pollet tallella. Oulussa on paljon vetteilijöitä joista jonkun varmaan saisit mukaankin tuota katsomaan.
|
||||
|
||||
|
Lähinnä tarkoitin tuolla juuri sitä, että hirveessä autokuumeessa ei oikein
noi tinkailut luonnistu, kun vette murisee vieressä. Kauppahinta on tietty aina taskussa mukana, kun jotain vehjettä lähtee katsomaan. Mun tinkimiset on yleensä jäänyt siihen 5-10%:iin suolaisesta alkuperäisestä hinnasta, mutta tosin eipä ole kauppamiehen luonnettakaan. Tässä ei nyt tarkoiteta persaukisten teinien -50% tarjouksia.. Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Tuo on ainakin ollut tuolla myynnis jo monet vuodet,
hinta varmaan vaikuttaa osaltaan. Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kannattaako tuota edes lähtee Oulusta - asti kattomaan? |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Varmaan kannattaa, jos hinta on neuvoteltavissa. Ensin muutama lisäkuva ois varmaan tarpeen(matka on kuitenkin noin 450km, aika pitkä matka ajaa, jos turha reissu olisi auton puolesta), niin näkisi hiukan paremmin mitä toi -89 sitten oikeesti on.
- Last edited by Corvette63 : 01.05.2006 at 18:42. |
|
|
||||
|
||||
|
Ei siinä Kankaanpään kupeessa ole ketään kerholaista
joka vois käydä vakoileen autoa mun puolesta. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Sen ymmärrän että soittaessa kysellään onko hinnassa keskustelemisen varaa, mutta sen tarkemmista asioista pitää voida keskustella aina naamakkain. Nykyään internetin ja kännyköiden valtakaudella on niin paljon kasvotonta tinkaajaa ja tarjoojaa ja varmaa ostajaa joista ei kuitenkaan ikinä kuule mitää kun pitäis tosissaan rupee kauppaa hieroo. Tollaisten takia mua V..tuttaa edes myydä mitää julkisesti netissä ja pörsseissä kun ei jaksa kuunnella sitä perinteistä diipadaapaa kun joku haluaa vaan kysellä ja tinkiä vaan tinkimisen halusta vaikka ei olisi mitään ostamassakaan. Sitten jos joskus päästään kaupanteko asteelle niin kyllä sitä sen verran hermoja pitäis osata pitää kasassa kauppavaiheessa, koska itse siinä vaan kärsii... Itse olen kauppaa tehnyt molempiin suuntiin aika paljonkin ja oppirahat on tullut maksettua. Pitää vaan itselleen ennen kauppoja sisäistää että mihin todella rahkeet riittää. Ja ainahan kunnon suomalaiseen kaupankäyntiin pieni (tai suuri) tinkaaminen kuuluu. Eikä nää mun jorinat ollut kohdistettu keneenkään kirjoittajaan vaan ihan yleisesti kerroin mielipiteeni, mutta senhän te jo viisaina harrastajina tiesittekin |
|
|
||||
|
||||
|
Olin jo luopumassa Corvette haaveesta , kun innostus
löi ISOLLA lapiolla päin naamaa. Taas on muutama Vette ehdokas tarjolla. Jospa mua onnistais. Sinnikäs etsiskely tuotta tulosta. |
|
|
||||
|
||||
|
Olin jo luopumassa Corvette haaveesta. Kun innostus taas
löi ISOLLA lapiolla päin naamaa. Taas on muutama Vette ehdokas tarjolla. Jospa mua onnistais. Sinnikäs etsiskely tuotta tulosta. |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|