|
|
||||
|
||||
|
Tarkoitus olis tulla jos saa vessan nippuun... mä voin jättää sen sit johonkin viereiselle parkkipaikalle, kun se teidän taso on kuulemma niin julmetun kova ettei tota taida kehdata sinne ajaa...
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mä tuun kanssa, jätetään siihen hertsikan metriksen eteen, öljytikuthan siellä seisoskelee päivästä toiseen muutenkin... |
|
|
||||
|
||||
|
Varjonäyttely...
Näin tehdään! |
|
|
||||
|
||||
|
Minäkin olen tulossa vain katsastamaan vispilöitä jos vain aika riittää. Varsinkin kun täytyy tehdä matkalla koukkaus Lappeenrannan kautta...
Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams
|
|
|
||||
|
||||
|
tarkoitus olisi saapua. Joten muutkin c ykköset paikalle
|
|
|
||||
|
||||
|
Kerrankin kävelymatkan päässä autonäyttely. Hopeapaska pukeilla aina vaan. Joten kävellen ihmettelemään.
|
||||
|
||||
|
Keli vaikuttais hyvältä!!!
http://www.mtv3.fi/saa2006/fetusivu.shtml?mode=country&continent=Europe&count ry=FI&dd=data35vrk |
|
|
||||
|
||||
|
huominen lähestyy kovaa vauhtia ! 10.6.
elikkä onkos airot myös vahattu huomista ajatellen
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Kertokaas vähän ohjelman kulusta.
Onko siellä syötävää, Danny Show, pomppulinna, aurinkotuoleja, tai muuta stimulaatiota? Eilen ajoin itäväylää pitkin paikan ohi, niin siellä oli piha täynnä työkoneita laattoja tai asfalttia laittamassa. |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|