|
|
||||
|
||||
|
Kiitos avun tarjoamisesta
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tää kuulostaa hienolta. Onnistuisiko sinun kautta tilata jenkkiosoitteeseen kamaa ja sieltä postitus suomeen? Itsellä mielessä tuo Gmpartsdirect, jossa olis gm:n tiivisteet 30-40% halvemmat kuin "muualla". Eivät toimita ulkomaille, eivätkä hyväksy ulkomaista visaa.
|
||||
|
||||
|
Moi,
Toki onnistuu. Itseasiassa juuri huomisaamuna pitaisi vieda postiin laatikollinen Ford Fairlanen kamoja, jotka omistaja tilas mun osoitteeseen. Ebaysta ostettaessa muutat vain rekisteroitymismaaksi USA ja toimitusosoitteeksi mun osoitteen, niin homma toimii kivuttomasti...yleensa enempi Ebay kauppaa tekevilla vendoreilla ei ole mitaan ulkomaista luottokorttia vastaan. Emailaa minulle niin sovitaan tarkemmin. Pekka |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Joo, kiitos. Tuossa syksymmällä alan tiivistehommia taas katselemaan... Monesti olisi just kaivannut tämän tyyppistä apua. Nyt tietää, mistä kysellä.
|
||||
|
||||
|
no problem...laita sana kiertamaan.
pekka |
|
|
||||
|
||||
|
Tänään tuli paketti perille, eli rahat oli mennyt perille kirjekuoressa
|
||||
|
||||
|
Jatketaanpa tänne ikivanhaan ketjuun, kun rahan lähettämisestä on kyse.
Olen ostamassa jotain rompetta Saksanmaalta ja myyjä on Saksan Corvette Foorumin jäseniä. Hänellä on joku yritys, ja kysyinkin josko voisin ostaa ilman Saksan alvia tavarat yritykselleni, mutta kertoi että hänen firma ei ole alvi kelpoinen Sanoin sitten maksavani siinä tapauksessa itse yksityishenkilönä osat ja pyysin lähettämään PayPal laskun. Ei voi hyväksyä PayPalia. Lupasi lähettää myöhemmin tänään pankkiyhteystiedot... Ei taida olla mitään suojaa ostajalla jos Saksaan tilille maksaa ? Kuitenkin n. 1000 Eur palikat kyseessä, niin vähän jänskättää... Mä haluan ne osat, mutta mitä neuvoisitte ? .
Juke Corvette C3 Coupe -71 427 "Widebody Race-Edition" Corvette C5 Coupe -97 " Widebody" Audi A5 Coupe Sport 3,0 Tdi Quattro -17 Volvo V70 AWD Momentum -15 Audi Quattro -85 UrQuattro Opel Manta 2,4 Cih "400 Replica" Opel Manta 2,1 gr.F , Rally Car Opel Manta 2,7 gr.SS , long project Opel Manta 400 -81 street , parts FOR SALE ! Volvo PV 544 -62 , waiting project |
|
|
||||
|
||||
|
Myyjää paremmin tuntematta, ehkä jättäisin ostamatta.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Aktiivinen foorumilla ja kehittänyt erään tuotteen, jota on myynyt foorumilla. Jotain juttua myös Jenkkifoorumilla. Vastailee asiallisesti kysymyksiin englanniksi sähköpostilla. Eli vaikuttaa aika hyvältä... Pitää kysäistä pankista huomenna, onko mitään keinoa peruuttaa maksua noin kahden viikon jälkeen, jos tavarat eivät lähdekään luvatusti. Todennäköisesti ei, vaan jonkun EU-kuluttajasuojan kautta voi lähteä selvittämään jos tulee ongelmia...
Juke Corvette C3 Coupe -71 427 "Widebody Race-Edition" Corvette C5 Coupe -97 " Widebody" Audi A5 Coupe Sport 3,0 Tdi Quattro -17 Volvo V70 AWD Momentum -15 Audi Quattro -85 UrQuattro Opel Manta 2,4 Cih "400 Replica" Opel Manta 2,1 gr.F , Rally Car Opel Manta 2,7 gr.SS , long project Opel Manta 400 -81 street , parts FOR SALE ! Volvo PV 544 -62 , waiting project |
|
|
||||
|
||||
|
Missäpäin saksaa? jos jollain olis tuttu siellä niin sais tavarat nähtyä,ynm.
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|