|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Joskus nuorena poikana jätin Ozzyn keikan väliin. Naapurustosta meni vissiin kaikki muut. Olis ollu varmaan kokemus sekin. |
|
|
||||
|
||||
|
Mä oon kans kolme kertaa käyny Iron Maidenin katsomassa, mutta nehän vielä porskuttaa pitkään
Meniköhän taas vähän Off topiciksi ![]()
|
||||
|
||||
|
Mä tiedän kanssa kenen auto
|
||||
|
||||
|
Ilmeisesti sama joka viimeisissä yökisoissakin oli pätkimässä?
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Rupeaa nuorukaisenkin maku kehittymään...
|
||||
|
||||
|
Jalostumaan paakari ..jalostumaan....
Me (?) taidetaan molemmat olla sitä ikäpolvea että taisi C2set olla ensimmäisiä Vettejä mitä näki ja rakkautta ensi silmäyksellä tjsp... |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mistähän johtuu että C-kakkos avomalleista 63:set ovat yleisempiä kuin muut, kun taas Splittejä ei juuri näy missään (ot) kuis se Paakari on avatariin ikänsä laittanut ![]()
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mielenkiintoinen huomio... Siinäkin mielessä että '63 avoja ja coupeja tehtiin about yhtä paljon. Kun taas muina C2 vuosina avoja tehtiin selvästi enemmän kuin coupeja. Tuskin coupeja kuitenkaan on kilpailun alttarilla uhrattu niin paljoa että näkyisi selvästi nykyisessä jakautumassa. ![]()
|
||||
|
||||
|
Quote:
Aika monta splittiä modernisoitiin vaihtamalla 64-67 takalasi. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Toi on jännä ilmiö. Ihmisillä on jokin pakkomielle saada autonsa näyttämään uudemmalta. Samaa tietysti tehdään nykyään täyttä häkää. Tulevaisuudessa sit yökötellään jonkun tekemiä sekasikiöitä.
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|