|
|
||||
|
||||
|
Quote:
no meillä oli vaatimuksena noi orkkis tyylin sivuputket |
|
|
||||
|
||||
|
Vaikka miun mielestä C2 on toisiks rumin Corvette C4:sen jälkeen, niin kyllä nuo näyttää noissa kuvissa vaan melekosen hienoilta. Kuvista melkein pystyy aistimaan omistajien tyytyväisyyden autoihinsa.
No on nuo kuvien autot kuitenkin miljoona kertaa hienoimpia kuin sen yhden topikin customi |
|
|
||||
|
||||
|
Mä pidin myös aluksi "ceekakkosta" rumana. Nyt lähempää nähtynä muutama yksilö + roppakaupalla kuvia hienoista suomalaisten harrastajien autoista alkaa pikkuhiljaa asenteet muuttumaan
Jos tulee toinen vielä joskus hankittua JA jos vielä sais ensin tuon ekan valmiiks JA ja ja..niin prostreet henkinen c2 avona mulle kiitos ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Siinä on yks esimerkki jossa kuva EI tee oikeutta
|
||||
|
||||
|
C2:set on ihan hirveitä, nipan kanssa lyödään aina toistemme naamat niin turvoksiin ettei kukaan vahingossakaan tunnista meitä, enne kuin lähdemme ajelulle!
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Näillä kavereilla se onnistuu aika iisisti... ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
No niinpä näkyy, kivan näköinen jono.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
ainoo haitta puoli tässä on se kun pitää vetää safkat pillillä |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Pitäisköhän mun heittää kanssa legendaarisen valkoiset JUG-5 kilvet nurkkaan ja hakea mustat laatat tilalle Hyvältä näyttää Gruuvijayn uusi -65 look! |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Saahan ne JUG-5 (ehdottomasti vihjaileva laatta) siihen mustaankin pohjaan, konttorille vaan! Ja tää 65 juttu on vasta Stage I, Le Mansia varten autoon laitetaan vähän isompia näkyviä ja näkymättömämpiä päivityksiä talven aikana... |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|