|
|
||||
|
||||
|
Onko se moottori ihan viimeisen päälle L76 eli orggis-nokka yms osat? Miten toimii kadulla?[/quote]
Nokasta tiedän sen verran, että se on hiukan alkuperäistä jyrkempi. Käsittääkseni se on L76-nokka, mutta jos olen väärässä, niin KiRu oikaise. Kadulle en ole vielä päässyt ajamaan, koska viimeiset säädöt tehtiin tänään, ja katsastus on vielä edessä. Sen mitä hallin pihoilla pääsin testiajamaan, niin ihan miellyttävältä tuntui. Piha-ajossa eroa 350:een ei juurikaan huomaa, mutta käyntiäänet ovat vähän erilaiset. Olen kaikin puolin tyytyväinen. |
|
|
||||
|
||||
|
Projekti 327/L76
Tässä muutama kuva Corvetesta ja tänä viikonloppuna valmistuneesta koneenvaihtoprojektista. Kuvat on napattu hetki sitten, joten ilta hämärtää jo jonkin verran. Konehuoneeseen tulee vielä jonkin verran alkuperäisosia ja mm. radiohäiriösuojapeltisarja, kunhan saan tilaamani osat. Niitä kerkeää asennella vaikka syksyllä. Onneksi kesää on vielä vähän jäljellä.
|
|
|
||||
|
||||
|
Kiitokset kuvamateriaalista, hyvältä näyttää. On se orginelli ulkoasua aika kivaa katseltavaa...
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Eikös tuosta oo tehty kappalekin ihan kotimaisin voimin...
|
||||
|
||||
|
Oikein ilmastoinnin kompura , meinaatkos laittaa toimimaan ?
Onkos sulla olemassa ne kromisuojukset sytkälaitteitten päälle ?
|
||||
|
||||
|
Quote:
Jos meinaan joskus museorekisteröidä, niin kuin tavoitteena on, niin siinä tapauksessa ilmastointi pitää ilmeisesti laittaa toimimaan. Periaatteessa systeemi voisi toimia pienten toimenpiteiden jälkeen jo nyt, mutta en ole uskaltanut vielä koittaa. Käytännön kannalta en avoautossa ilmastointia tarvitse. Kromisuojukset on tulossa jenkkilästä, jahka saavat kaikki tilaamani osat kasaan. |
|
|
||||
|
||||
|
Hienoa!
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Quote:
Autolla olen tulossa, mutta en vielä tiedä millä... Projekti lienee vielä projekti siinä vaiheessa... ![]()
|
||||
|
||||
|
Quote:
Onnea minun puolestani myös Sannalle! Kone on varmasti nykyisellään 100% parempi mitä minulta se lähti, ja lopulliset speksit on tietenkin Sannan asia julkaista jos haluaa, mutta silloin minun aikanani: Kone ei ole orjallisesti -64 L76 kone vaan pyritty pitämään "ajoystävällisenä" suurin erohan tossa koneessa alkuperäisiin spekseihin on että nokka on hydrauli nokka. Asteita on sovitettu niin että ajo olisi helppoa, mutta alkuperäinen teho olisi saavutettavissa. Ja muutenkin L76 koneen ja tuon autoyksilön, optioista johtuen, täysin tehtaan kuosiin sovittaminen olisi vaatinut työtä johon en halunnut ryhtyä.. joten pieni/näkymätön soveltaminen oli ainakin minulle sallittua. Muuten speksejä on koneen sisällä "ylitetty" arp-pultit, ruostumattomat venttiilit ym. ja kone on nykyisellään isompi kuin 327 (onkohan se nyt 331 cid..) puritaani-numbers match osastossa löytyy kyllä sitten oikeita numeroita blokista, imusarjasta, kaasarista ja joistain muistakin osista Toivottavasti forumin lukijat minun lisäkseni jaksavat kannustaa Sannaa, käsittääkseni muutakin kunnostusta on tulossa.. pelkästään palasina+puutteellisen koneen kokoaminen ja paikoilleen laitto on aikamoinen suoritus ja vielä että saa sen käyntiin.. ja olihan se niin että siitä MB:stäkin sai katon alas niin ei tarvii umpinaisessa autossa istua, jos vette odottaa osia..vai mites se oli Sanna? |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|