|
|
||||
|
||||
|
No niin
Vaijerihan se poikki oli ja nyt on uus tilalla.Musta oli aika ikävä homma vaihtaa se käsikopelolla.Ensin irrotin mittaristopaneelin keskeltä ja sitte vielä kuskin kojelautaa vähä alaspäin jotta sain nakkisormet mahtuun sinne ja pääsin painaan lukituksen auki.En tiedä onko vm kohtasia eroja mutta 70 täytyy lukitusklipua painaa mittaria kohti.No nyt näyttää kiekat jälleen ja toivottavasti kestää pitkään. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Hyva, etta sait futaamaan, muistitko rasvata kunnolla? |
|
|
||||
|
||||
|
Näihin vaijeri ongelmiin on yksi hyvä lääke. Hommatkaa väliin kulmavaihde. Jengamitan vaijeri tulee hassuun kulmaan jakajan päähän, mutta tälläinen $50 kulmavaihde on ihan ykkösjuttu. Minulla on ollut edellisissä Vetteissä tämä kulmavaihde ja pitää varmaan hommata tähän nykyiseenkin.
|
||||
|
||||
|
sano mistä meinaat hommata. mä haluan tuollaisen myös
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Voit varmaan esittää vaikeita kysymyksi Jakelle ja kertoa kuka antoi vihjeen. Saan taas palautetta, että mitä hullua vielä keksin kavereille ehdottaa. Tuo kuva on Corvette Centralin sivuilta ja olen muistaakseni ensimmäisen tilannut 1993 Ecklerin putiikista.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mulla on yks tollanen himassa, se kay myos nopeus mittarinvaijeriin. |
|
|
||||
|
||||
|
Täytynee tollanen hommata samalla kun hommaan uuden vaijerin.
Jakellahan voi olla noita hyllyssä, edulliseen vanhan taalan hintaan Vaijeri tekee sellaisen mutkan että kun hieman käänsin jakajaa niin mitsku lakkasi toimimasta. Poikkihan se vaijeri oli mennyt. |
|
|
||||
|
||||
|
Moi!
Jakelta mä ainakin sain heti hyllystä vaijerin ja ei se hintakaa ollu ku jotain 20 ja risat euroo. |
|
|
||||
|
||||
|
Jaaha. Jakella on siis hyllyssä niitä, täytyypä kysäistä.
Pitää sitä kulmavaihdetta kysyä samalla niin ei mene uusi vaijeri heti mäsäksi. |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|